KudoZ home » English to Ukrainian » Cooking / Culinary

parsley oil

Ukrainian translation: олія з ароматом петрушки


03:14 Jun 24, 2004
English to Ukrainian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: parsley oil
I am translating a menu:
Mushroom salad dressed with parsley oil.
Is is correct to say:
Салат з грибів під олією з петрушки. Чи є олія з петрушки?


Дуже дякую за допомогу.
Svetlana Ball
Ukrainian translation:олія з ароматом петрушки
Explanation:
Ніколи не зустрічав олії з петрушки. Знайшов один сайт, де говориться про вживання олії з петрушки в медичних цілях.
http://www.uq.net.au/spirituality/healthy_living/medicine_wo...

Гадаю, це звичайна олія (соняшникова або будь-яка інша), ароматизована петрушкою.

На зразок часникової олії.
http://www.uq.net.au/spirituality/healthy_living/medicine_wo...

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2004-06-24 04:09:08 GMT)
--------------------------------------------------

Вибачте, дав не той лінк.
http://www.meganmathews.com/Recipes/Garlicoil.htm

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 48 mins (2004-06-24 11:03:11 GMT)
--------------------------------------------------

А ось і вона, олія з петрушкою!
http://recipecircus.com/recipes/CookingMonster/HomemadeCondi...

А олія з петрушки - це ефірна олія. Вона вживається в ароматерапії, їсти її не можна. Та й недешево буде нею салати заправляти - 1 унція петрушкової олії коштує біля $25 :).
http://www.kalyx.com/store/proddetail.cfm/ItemID/24472.0/Cat...
Selected response from:

Vladimir Chumak
Australia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1олія з петрушки
Vladimir Dubisskiy
3 +1олія з ароматом петрушки
Vladimir Chumak


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
олія з петрушки


Explanation:
а чому ж ні :-))

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 51 mins (2004-06-24 05:06:26 GMT)
--------------------------------------------------

в Канаді є олії будь-які... з різних горіхів, овочів, фруктів.. я не придивлявся, але, мабуть і петрушкова є...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 52 mins (2004-06-24 05:07:09 GMT)
--------------------------------------------------

з ароматом, то було б flavoured

Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olena Tkachenko
2 hrs

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
олія з ароматом петрушки


Explanation:
Ніколи не зустрічав олії з петрушки. Знайшов один сайт, де говориться про вживання олії з петрушки в медичних цілях.
http://www.uq.net.au/spirituality/healthy_living/medicine_wo...

Гадаю, це звичайна олія (соняшникова або будь-яка інша), ароматизована петрушкою.

На зразок часникової олії.
http://www.uq.net.au/spirituality/healthy_living/medicine_wo...

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2004-06-24 04:09:08 GMT)
--------------------------------------------------

Вибачте, дав не той лінк.
http://www.meganmathews.com/Recipes/Garlicoil.htm

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 48 mins (2004-06-24 11:03:11 GMT)
--------------------------------------------------

А ось і вона, олія з петрушкою!
http://recipecircus.com/recipes/CookingMonster/HomemadeCondi...

А олія з петрушки - це ефірна олія. Вона вживається в ароматерапії, їсти її не можна. Та й недешево буде нею салати заправляти - 1 унція петрушкової олії коштує біля $25 :).
http://www.kalyx.com/store/proddetail.cfm/ItemID/24472.0/Cat...

Vladimir Chumak
Australia
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larissa Dinsley: із петрушкою
2 hrs
  -> точно! ...з петрушкою. Дякую, Ларисо!