KudoZ home » English to Ukrainian » Education / Pedagogy

trainer

Ukrainian translation: викладач (або інструктор)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trainer
Ukrainian translation:викладач (або інструктор)
Entered by: Vladimir Dubisskiy

20:26 Sep 7, 2006
English to Ukrainian translations [PRO]
Education / Pedagogy / trainer
English term or phrase: trainer
Educating for Peace and Multiculturalism
A Handbook for Trainers

Потрібно допомогу в перекладі trainer в освітньому контексті.
Навчальний інструктор?
Попередньо вдячні за допомогу.
Mihailolja
United Kingdom
викладач (або "інструктор")
Explanation:
Перекладав (і зараз редагую) схожий на ваш матеріал.
Тому впевнений у відповіді.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-07 21:28:30 GMT)
--------------------------------------------------

Посібник для інструкторів (викладачів)

"тренер" вживається у спорті (англ. coach)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-07 21:30:42 GMT)
--------------------------------------------------

І там не "тренінги" - а скоріше за все Sessions (так чи ні? :-)) - лекції, зайняття
Selected response from:

Vladimir Dubisskiy
United States
Grading comment
Дякую, Володимире, як завжди, дуже корисні поради.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4викладач (або "інструктор")
Vladimir Dubisskiy
4посібник для тренерів
Myron Netchypor
3 +1інструктор або викладач
Marina Aleyeva


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
інструктор або викладач


Explanation:
Мені здається, якщо посібник для проведення тренінгів, підходять обидва варіанти. Може, так: "посібник для викладачів тренінгів"

Marina Aleyeva
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Solomia
48 mins
  -> Дякую

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
посібник для тренерів


Explanation:
на мою думку, краще перекласти як посібник для тренерів.

Myron Netchypor
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
викладач (або "інструктор")


Explanation:
Перекладав (і зараз редагую) схожий на ваш матеріал.
Тому впевнений у відповіді.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-07 21:28:30 GMT)
--------------------------------------------------

Посібник для інструкторів (викладачів)

"тренер" вживається у спорті (англ. coach)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-07 21:30:42 GMT)
--------------------------------------------------

І там не "тренінги" - а скоріше за все Sessions (так чи ні? :-)) - лекції, зайняття

Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Дякую, Володимире, як завжди, дуже корисні поради.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Solomia
51 mins
  -> дякую

agree  Mehman Salmanov
9 hrs

agree  Anna Dundiy
12 hrs

agree  Marta Argat
2 days4 hrs