KudoZ home » English to Ukrainian » Finance (general)

Accounts and Relationship

Ukrainian translation: див.


08:14 Jan 14, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Посадова інструкція
English term or phrase: Accounts and Relationship
Accounts and Relationship
• Designing and putting in place lean process related to Accounts and Relationship Opening;
• Define necessary verification and control mechanisms together with Risk Management
• Writing User Acceptance Tests Scripts and execute testing
Sonechko
Ukraine
Ukrainian translation:див.
Explanation:
виходячи з контексту мова йде про сегмент діяльності того "менеджера з (банківських) операцій" чи "оперативного менеджера".

Думаю, що то: Accounts and Relationship Opening

Тобто:

Нові (банківські) рахунки та фінансові стосунки

Відкриття рахунків та поновлення фін. стосунків (з клієнтами)

Відкриття рахунків та нові клієнтські стосунки

Відкриття нових рахунків та розширення фін. стосунків

Можу пояснити, що тут мається на увазі:

1. відкриття нових рахунків
2. розширення стосунків з тими, хто вже є клієнтами. Тобто, наприклад, запропонувати власнику рахунку відкрити кредитну лінію, чи придбати страховий поліс, ще щось.


Знаю це, бо відпрацював у канадській банківській системі (операційний центр національного рівня) десь 5 років.


Selected response from:

Vladimir Dubisskiy
United States
Grading comment
Спасибо
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4див.
Vladimir Dubisskiy
3рахунки та взаємозв'язки
Iren Dragan
3рахунки та угоди
Marina Mrouga


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
accounts and relationship
рахунки та угоди


Explanation:
рахунки та угоди

Marina Mrouga
Native speaker of: Native in RussianRussian

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
accounts and relationship
рахунки та взаємозв'язки


Explanation:
рахунки та взаємозв'язки

Iren Dragan
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 52

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
accounts and relationship
див.


Explanation:
виходячи з контексту мова йде про сегмент діяльності того "менеджера з (банківських) операцій" чи "оперативного менеджера".

Думаю, що то: Accounts and Relationship Opening

Тобто:

Нові (банківські) рахунки та фінансові стосунки

Відкриття рахунків та поновлення фін. стосунків (з клієнтами)

Відкриття рахунків та нові клієнтські стосунки

Відкриття нових рахунків та розширення фін. стосунків

Можу пояснити, що тут мається на увазі:

1. відкриття нових рахунків
2. розширення стосунків з тими, хто вже є клієнтами. Тобто, наприклад, запропонувати власнику рахунку відкрити кредитну лінію, чи придбати страховий поліс, ще щось.


Знаю це, бо відпрацював у канадській банківській системі (операційний центр національного рівня) десь 5 років.




Vladimir Dubisskiy
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Спасибо