KudoZ home » English to Ukrainian » Furniture / Household Appliances

escritoire

Ukrainian translation: секретер


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:escritoire
Ukrainian translation:секретер
Entered by: Sofiya Skachko

15:13 Mar 28, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
English term or phrase: escritoire
Чи є в український відповідний термін? Описовий переклад мене не влаштовує
Sofiya Skachko
United Kingdom
секретер
Explanation:
підійде?

http://www.slovnyk.net/?swrd=СЕКРЕТЕР

СЕКРЕТЕР, -а, ч. 1. Рід письмового стола або шафи з відкидною або висувною дошкою для писання, з шухлядами й полицями для зберігання паперів, книжок.
Selected response from:

orbis
Germany
Grading comment
дякую, мені чомусь хотілося перекладати як "скрипторій", але то зовсім інше слово.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6секретер
orbis
3бюроLudwig Chekhovtsov


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
секретер


Explanation:
підійде?

http://www.slovnyk.net/?swrd=СЕКРЕТЕР

СЕКРЕТЕР, -а, ч. 1. Рід письмового стола або шафи з відкидною або висувною дошкою для писання, з шухлядами й полицями для зберігання паперів, книжок.

orbis
Germany
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 3
Grading comment
дякую, мені чомусь хотілося перекладати як "скрипторій", але то зовсім інше слово.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marina Aleyeva
4 mins
  -> Дякую!

agree  Oleg Rudavin
7 mins
  -> Щиро дякую!

agree  Nataly Palamarets: а як інакше?
10 mins
  -> Дякую!

agree  Ol_Besh
13 mins
  -> Бач, часом встигаю швидше! :-) Дуже дякую!

agree  Vladimir Dubisskiy: воно, скоріш, з французької :-)
6 hrs
  -> Дякую :-)

agree  Alexander Onishko
18 hrs
  -> Щиро дякую, мій пане генерале! :-) Не заглядаєте Ви до нас, німців... Шкода :-).

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
бюро


Explanation:
Бюро або конторка чи навіть просто письмовий стіл, а не тільки секретер:

escritoire - a desk used for writing
secretaire, writing table, secretary desk - a piece of furniture with a writing surface and usually drawers or other compartments
www.thefreedictionary.com/escritoire

БЮРО, невідм., с. 3. Рід письмового стола з висувною кришкою і шухлядами для паперів; конторка.
http://www.slovnyk.net/?swrd=БЮРО

Володимир Малик. Горить свiча-
... Князь Данило пiдiйшов до високої конторки, що стояла бiля вiкна, ...
www.lib.ru/SU/UKRAINA/MALIK/gorit_sv.txt

Володимир Набоков. Лолiта-
... Зручно спершись обома лiктями на край конторки, я спитав у мiстера Ваткiнса, ...
lib.gornet.ru/NABOKOW/lolita_ua.txt






Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4