KudoZ home » English to Ukrainian » Government / Politics

ideological surgery

Ukrainian translation: пересадити на інший ідеологічний грунт


10:28 Aug 13, 2010
English to Ukrainian translations [PRO]
Art/Literary - Government / Politics / philosophy of education
English term or phrase: ideological surgery
Americans seem ready to do ideological surgery on their public schools—cutting them away from the fate of social justice and political democracy completely and grafting them instead onto elite corporate, industrial, military, and cultural interests.
Vlad Medyanik
Ukrainian translation:пересадити на інший ідеологічний грунт
Explanation:
Якось так.

Або зробити операцію пересаджування.
Selected response from:

Marina Aleyeva
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ідеологічна переорієнтаціяLudwig Chekhovtsov
4 +1пересадити на інший ідеологічний грунт
Marina Aleyeva
4ідеологічна хірургія
Dmitrie Highduke
3ідеологічне втручання
Maya R


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ідеологічна хірургія


Explanation:
Не думаю, що це сталий вислів, в гуглі лише 124 результати. Тому я б перекладав як є.

Dmitrie Highduke
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
пересадити на інший ідеологічний грунт


Explanation:
Якось так.

Або зробити операцію пересаджування.

Marina Aleyeva
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lydia_S
16 mins
  -> Дякую!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ідеологічне втручання


Explanation:
Оскільки слово "хірургія" можна замінити виразом "оперативне втручання," то я вважаю доцільним скористатися можливою заміною.

Maya R
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

1 day58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ідеологічна переорієнтація


Explanation:
4. Освіта: потрібні радикальні кроки | Громадянська Асамблея України, 22 груд. 2009
... Державна політика в освітній галузі була спрямована передусім на адаптацію старої освітньої системи до нових умов – або шляхом культурно-ідеологічної переорієнтації освітньої системи (“націоналізація” освітньої системи, зміна базової мови навчання, переорієнтація гуманітарних предметів на виховання лояльних громадян нової держави), або шляхом змін ...
gau.org.ua/forum/451

ҐЕНДЕРНИЙ ПІДХІД В СИСТЕМІ ОСВІТИ
... ґендерна переорієнтація системи освіти, зумовлена орієнтацією на цілі людського розвитку та його зв'язок з ґендерним освітнім забезпеченням ...
conf.vstu.vinnica.ua/humed/2006/txt/06giozms.pdf

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Velychko
1 day6 hrs
  -> Дякую!