(growing) comprehensiveness and cohesion

Ukrainian translation: з посиленням цілісності та комплексності

English to Ukrainian translations [PRO]
Government / Politics / Regulatory Assessment
English term or phrase: (growing) comprehensiveness and cohesion
The regulation of food safety in India has evolved in several stages, with growing comprehensiveness and cohesion resulting from successive rounds of legal and regulatory change.

TIA!
Yuri Larin
Ukraine
Ukrainian translation:з посиленням цілісності та комплексності
Explanation:
Регулювання безпеки харчових продуктів в Індії розвинулося в кілька етапів, з посиленням цілісності та комплексності даного процесу завдяки...
Selected response from:

Roman Soluk
Ukraine
Grading comment
Всем большое спасибо!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4зростає їх всеосяжность та злагодженость
Solomia
4з підвищенням рівня всеохопленості та взаємодії
Viktor Kovalchuk
4з посиленням цілісності та комплексності
Roman Soluk
4[растущая] полнота и связность
Vladys


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
[растущая] полнота и связность


Explanation:
растущая полнота и связность законодательных норм

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2018-06-07 09:56:11 GMT)
--------------------------------------------------


точнее связанность

Под государственным же правом разумеют совокупность норм, которые .... права для государства и тем более во всей полноте (а не только с формальной ... волеизъявления государства, не связывающие его в законодательной ... http://www.kursach.com/biblio/0020005/405.htm
всей логической полноте и последовательности, у того не только в голове ... зафиксированных в законе, связанность нормами законодательства ...https://law.bsu.by/pub/31/Drobyazko_3.pdf
о которых для полноты и "связности" изложения придется все же вкратце сказать ... Источники права еще в большей мере, чем "сами " юридические нормы и .... Обыкновенные законы - это акты текущего законодательства, ... http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Pravo/Alex/12.php

Vladys
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ruslan Samoylyuk: Це не українською.
13 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
з посиленням цілісності та комплексності


Explanation:
Регулювання безпеки харчових продуктів в Індії розвинулося в кілька етапів, з посиленням цілісності та комплексності даного процесу завдяки...

Roman Soluk
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Всем большое спасибо!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
з підвищенням рівня всеохопленості та взаємодії


Explanation:
*

Viktor Kovalchuk
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
зростає їх всеосяжность та злагодженость


Explanation:
comprehensiveness = всеосяжність, системність, а cohesion = злагодженість запропонованих змін.

Повний переклад, із контекстом:
Зміни регулювання безпеки харчової продукції в Індії запроваджуються у кілька етапів, завдяки послідовним раундам законодавчих та регуляторних змін зростає їх всеосяжність та злагодженість.

Example sentence(s):

    Reference: http://dn.khnu.km.ua/dn/k_default.aspx?M=k0755&T=03&lng...
Solomia
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian