KudoZ home » English to Ukrainian » Human Resources

Secondment

Ukrainian translation: секондмент/ стажування

07:45 Dec 21, 2016
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources / Staff Handbook
English term or phrase: Secondment
The firm regards secondments as a valuable method of development, as well as providing a skilled resource to
an associated firm.

Також у документі вживається у різних похідних граматичних формах:

Before any encouragement is given to a potential secondee, the Head of Human Resources must be satisfied that a suitable vacancy exists, or will exist, for the proposed period of secondment.

Any member of our qualified staff who wishes to be seconded, should speak to the Head of Human Resources.

Дозвольте зауважити, що в цьому ж документі є окремі розділи, присвячені відрядженням (Traveling for Work) та обміну персоналом (Staff Pool), тому хотілося б знайти чіткий термін, який би відрізнявся від двох вищенаведених.
Tetyana Dytyna
Ukraine
Ukrainian translation:секондмент/ стажування
Explanation:
Цей термін вже закріпився в HR:
"Секодмент, очевидно, не є абсолютно новим явищем, хоч далеко не у всіх англомовних словниках вдається знайти це слово. Його можна тлумачити як тимчасове прикріплення співробітника для роботи в іншому структурному підрозділі організації чи компанії або ж в іншій організації (компанії). Зазвичай, тривалість секонд-мента не перевищує одного року. Поняття можна перекласти і як "стажування".

Секондмент знайшов найбільше поширення у великих компаніях. Не виключено, що майбутньому він може охопити і середній та малий бізнес.

Стажуванням у нас найчастіше називають початкову трудову діяльність взагалі, або початкову діяльність за новою професією. Наприклад, стажистом водія тролейбуса може бути молода людина, яка досі ніде не працювала. Цим стажистом може бути і людина, яка вже десь кимось працювала, але захотіла пересісти за кермо тролейбуса.

Існує чимало чинників чому компанії направляють своїх співробітників на стажування до інших партнерів. Навіть прямі конкуренти не лише між собою борються, а й співробітничають. Є маса напрямів бізнесової діяльності, де конкуренції між конкретними фірмами немає, але де існує необхідність у їх співпраці. У цьому динамічному світі існують широкі можливості для того, щоб пізнати щось нове, яке принесе користь як працівнику, так і його роботодавцеві.

Практика свідчить про те, що існують різні облаштунки з виплатою зарплати стажисту. Її, залежно від конкретних обставин, може сплачувати компанія, що направила працівника на стажування, чи фірма, яка його прийняла. Може бути і змішана чи якась інша система виплати зарплати."
"Застосовується і такий інструмент як секондмент - тимчасовий перехід співробітника в інший департамент, зазвичай - в близьку сферу (наприклад, з маркетингу в продажу, з бухгалтерії - в компенсації і пільги)."
Selected response from:

Olena Fesiuk
Ukraine
Grading comment
Дякую за допомогу!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5секондмент/ стажування
Olena Fesiuk
4відкомандирування, направлення
Vladys


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
secondment
відкомандирування, направлення


Explanation:
the temporary transfer of an official or worker to another position or employment
переміщення з метою...


    Reference: http://www.mlsp.gov.ua/labour/control/uk/publish/article;jse...
Vladys
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 11

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
secondment
секондмент/ стажування


Explanation:
Цей термін вже закріпився в HR:
"Секодмент, очевидно, не є абсолютно новим явищем, хоч далеко не у всіх англомовних словниках вдається знайти це слово. Його можна тлумачити як тимчасове прикріплення співробітника для роботи в іншому структурному підрозділі організації чи компанії або ж в іншій організації (компанії). Зазвичай, тривалість секонд-мента не перевищує одного року. Поняття можна перекласти і як "стажування".

Секондмент знайшов найбільше поширення у великих компаніях. Не виключено, що майбутньому він може охопити і середній та малий бізнес.

Стажуванням у нас найчастіше називають початкову трудову діяльність взагалі, або початкову діяльність за новою професією. Наприклад, стажистом водія тролейбуса може бути молода людина, яка досі ніде не працювала. Цим стажистом може бути і людина, яка вже десь кимось працювала, але захотіла пересісти за кермо тролейбуса.

Існує чимало чинників чому компанії направляють своїх співробітників на стажування до інших партнерів. Навіть прямі конкуренти не лише між собою борються, а й співробітничають. Є маса напрямів бізнесової діяльності, де конкуренції між конкретними фірмами немає, але де існує необхідність у їх співпраці. У цьому динамічному світі існують широкі можливості для того, щоб пізнати щось нове, яке принесе користь як працівнику, так і його роботодавцеві.

Практика свідчить про те, що існують різні облаштунки з виплатою зарплати стажисту. Її, залежно від конкретних обставин, може сплачувати компанія, що направила працівника на стажування, чи фірма, яка його прийняла. Може бути і змішана чи якась інша система виплати зарплати."
"Застосовується і такий інструмент як секондмент - тимчасовий перехід співробітника в інший департамент, зазвичай - в близьку сферу (наприклад, з маркетингу в продажу, з бухгалтерії - в компенсації і пільги)."


    Reference: http://westudents.com.ua/glavy/42830-714-kouching-mentoring-...
    https://www.google.com.ua/search?sclient=psy-ab&site=&source=hp&btnG=%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA&q=%D1%81%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D
Olena Fesiuk
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дякую за допомогу!