Fully Compulsorily and Mandatorily convertible Debentures

Ukrainian translation: Конвертовані облігації з обов\'язковою конвертацією

English term or phrase:Fully Compulsorily and Mandatorily convertible Debentures
Ukrainian translation:Конвертовані облігації з обов\'язковою конвертацією
Entered by: Mitali

05:16 Jun 20, 2018
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities / Foreign Direct Investment
English term or phrase: Fully Compulsorily and Mandatorily convertible Debentures
Types of Instruments to invest in India
-Equity shares
-Fully Compulsorily and Mandatorily convertible Debentures
Mitali
Конвертовані облігації з обов'язковою конвертацією
Explanation:
Конвертовані облігації з обов'язковою/примусовою конвертацією



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-06-20 08:18:32 GMT)
--------------------------------------------------

Приклад повністю:
Відмінність конвертованих облігацій із обов’язковою конвертацією від звичайних конвертованих облігацій полягає у тому, що власник протягом терміну обігу облігації зобов’язаний здійснити їх конвертацію в інші цінні
папери (акції).
Selected response from:

Іnese
Ukraine
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4емісія конвертованих облігацій в обов'язковому порядку
Roman Soluk
3Конвертовані облігації з обов'язковою конвертацією
Іnese


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fully compulsorily and mandatorily convertible debentures
емісія конвертованих облігацій в обов'язковому порядку


Explanation:
http://pidruchniki.com/1246122039376/finansi/obligatsiyi_pid...

Roman Soluk
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
Notes to answerer
Asker: Дякую!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fully compulsorily and mandatorily convertible debentures
Конвертовані облігації з обов'язковою конвертацією


Explanation:
Конвертовані облігації з обов'язковою/примусовою конвертацією



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-06-20 08:18:32 GMT)
--------------------------------------------------

Приклад повністю:
Відмінність конвертованих облігацій із обов’язковою конвертацією від звичайних конвертованих облігацій полягає у тому, що власник протягом терміну обігу облігації зобов’язаний здійснити їх конвертацію в інші цінні
папери (акції).

Example sentence(s):
  • Відмінність конвертованих облігацій із обов’язковою конвертацією від звичайних конвертованих облігацій полягає у тому, що власник протя

    Reference: http://https://www.epravda.com.ua/news/2017/05/18/625007/
    Reference: http://https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc...
Іnese
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks!
Notes to answerer
Asker: Дякую!