KudoZ home » English to Ukrainian » Law (general)

visibly impaired

Ukrainian translation: керування транспортними засобами за наявностi видимих ознак алкогольного спґяніння


21:35 Jul 23, 2005
English to Ukrainian translations [PRO]
Law (general)
English term or phrase: visibly impaired
Operating a venicle while *visibly impaired* due to the consumption of an alcogolic liquor or a controlled substance...

Thank you in advance!
Ann Nosova
United States
Ukrainian translation:керування транспортними засобами за наявностi видимих ознак алкогольного спґяніння
Explanation:
Проведення огляду на стан сп'яніння водіїв, судноводіїв та інших осіб, які керують транспортними засобами, річковими і маломірними судами з ознаками сп'яніння, а так само зазначених осіб, незалежно від наявності ознак сп'яніння, - учасників дорожньо-транспортних пригод, внаслідок яких постраждали громадяни, є обов'язковим.
Ознаками знаходження особи у стані сп'яніння є:
1.1.1. Наявність ознак алкогольного сп'яніння: запах алкоголю з рота, нестійкість пози, порушення мови, виражене тремтіння пальців рук, різка зміна забарвлення шкіряного покриву обличчя, поведінка, що не відповідає обстановці. Заява громадян про вживання водієм спиртних напоїв, а так само признання в цьому самої особи.
http://bmw.org.ua/bmwforum/read.php?f=10&i=1411&t=1411

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 18 mins (2005-07-23 23:54:28 GMT)
--------------------------------------------------

сп\'яніння
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Thank you very much!
I am thankful to everybody who wanted to help!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5явні ознаки алкогольного сп'яніння
Vladimir Dubisskiy
4 +1керування транспортними засобами за наявностi видимих ознак алкогольного спґяніння
Natalie
5погіршений / слабкий зір
Natalia Kudria


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
погіршений / слабкий зір


Explanation:
Керування автомобілем при погіршеному зорі, що став наслідком вживання алкоголю...
Недавно перекладала документ і в мене було hearing impaired, а я написала дещо інше, мене тоді виправили на "слабкий слух" відповідно узгодивши речення, тому можу сказати, що йдеться про якісь фізичні вади. В данному випадку краще сказати "погіршений", тому що такий стан у людини може бути тимчасовим.

Natalia Kudria
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Natalie: Operating While Visibly Impaired, means that because of alcohol or other drugs in your body, your ability to operate a motor vehicle was visibly impaired. http://www.paulbeck.com/practice_dd.htm
18 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
керування транспортними засобами за наявностi видимих ознак алкогольного спґяніння


Explanation:
Проведення огляду на стан сп'яніння водіїв, судноводіїв та інших осіб, які керують транспортними засобами, річковими і маломірними судами з ознаками сп'яніння, а так само зазначених осіб, незалежно від наявності ознак сп'яніння, - учасників дорожньо-транспортних пригод, внаслідок яких постраждали громадяни, є обов'язковим.
Ознаками знаходження особи у стані сп'яніння є:
1.1.1. Наявність ознак алкогольного сп'яніння: запах алкоголю з рота, нестійкість пози, порушення мови, виражене тремтіння пальців рук, різка зміна забарвлення шкіряного покриву обличчя, поведінка, що не відповідає обстановці. Заява громадян про вживання водієм спиртних напоїв, а так само признання в цьому самої особи.
http://bmw.org.ua/bmwforum/read.php?f=10&i=1411&t=1411

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 18 mins (2005-07-23 23:54:28 GMT)
--------------------------------------------------

сп\'яніння

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thank you very much!
I am thankful to everybody who wanted to help!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ol_Besh
15 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
явні ознаки алкогольного сп'яніння


Explanation:
"під градусом" вільно кажучи :-)))



Vladimir Dubisskiy
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 38