KudoZ home » English to Ukrainian » Law/Patents

preferably

Ukrainian translation: переважно


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:preferably
Ukrainian translation:переважно
Entered by: Alexander Onishko

07:22 Dec 23, 2003
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: preferably
The coarse bulk material is preferably introduced via the line for discharging the at least partially cleaned gas.

============

очень стандартное слово в патентах
Alexander Onishko
переважно або має переваги
Explanation:
B словнику "prefer", "preference" -favoring of one person,etc.,before others. Тому я вважаю, що перекласти можна таким чином:"....матеріал має перевагу...". Якщо йдеться про патенти, то певно, що головними вимогами для опису є зазначення саме переваг, які відрізняють цей винахід (а патентують винаходи) від тих, що вже існують.Мені доводилося це робити, але по-російські.Це виглядало таким чином "в отличие от уже существующих...".
Selected response from:

Ann Nosova
United States
Grading comment
Мерси !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Бажано, щоб (отой) був (ото)
Yuri Smirnov
5 +1краще, якщоLudwig Chekhovtsov
4переважно або має переваги
Ann Nosova


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Бажано, щоб (отой) був (ото)


Explanation:
:-)

Yuri Smirnov
Native speaker of: Native in BelarusianBelarusian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sergey Strakhov: переважно
30 mins

agree  Sveta Elfic: По-моему, по смыслу лучше "бажано"
55 mins
  -> Дякую.

neutral  Vassyl Trylis: Strakhov має рацію: переважно = преимущественно = справді дуже стандартне слово в патентах, особливо в формулах.
1 hr
  -> Дякую.

neutral  Sergei Kramitch: Бажано, щоб Sergey Strakhov додав цей слушний термiн "переважно" у вiдповiдi (Answer):)
5 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
краще, якщо


Explanation:
Краще, якщо ... матеріал вводиться (вводять) через лінію (за допомогою лінії) ...

Я зазвичай в патентних описах використовую саме таке словосполучення ("краще, якщо"), бо там часто зустрічаються й порівняльні ступені. В такому разі як сказати: бажаніше ? ще бажаніше ? най-переважніше ?! Звичайно ж, ні. А з "краще, якщо" цих проблем немає: ще краще, якщо; най-краще, якщо ...

Проект
Формат файла: Microsoft Word 97 - В виде HTML
... Краще, якщо принаймні 10% витрат за проектом покриватимуться з ...
It is preferable that a minimum of 10% ...
www.irf.kiev.ua/files/ukr/ ini_jppi_open_307_ua_2003_jppi_app.doc

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 355

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Solomia
2 hrs
  -> Дякую !

14 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
переважно або має переваги


Explanation:
B словнику "prefer", "preference" -favoring of one person,etc.,before others. Тому я вважаю, що перекласти можна таким чином:"....матеріал має перевагу...". Якщо йдеться про патенти, то певно, що головними вимогами для опису є зазначення саме переваг, які відрізняють цей винахід (а патентують винаходи) від тих, що вже існують.Мені доводилося це робити, але по-російські.Це виглядало таким чином "в отличие от уже существующих...".


    The American Century Dictionary,L.Urdang,1997
Ann Nosova
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 77
Grading comment
Мерси !