KudoZ home » English to Ukrainian » Medical: Pharmaceuticals

timed-release OR extended-release tablets

Ukrainian translation: таблетки тривалого або сповільненого вивільнення


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:timed-release OR extended-release tablets
Ukrainian translation:таблетки тривалого або сповільненого вивільнення
Entered by: Oleksandr Volyk

06:20 Jan 13, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: timed-release OR extended-release tablets
in the context of description of a medicinal drug
Solomia
Canada
таблетки тривалого або сповільненого вивільнення
Explanation:
"Вивільнення", я гадаю, буде більш точно.

--------------------------------------------------
Note added at 2 час (2008-01-13 08:53:48 GMT)
--------------------------------------------------

Тривалість дії лікарського засобу залежить від швидкості всмоктування (вивільнення), метаболізму та виведення з організму.

Дозування ІНДАПАМІДУ при лікуванні хворих на артеріальну ...Технологія сповільненого вивільнення активної речовини з таблетки дозволяє забезпечити сталу концентрацію препарату в крові протягом доби. ...
www.apteka.ua/archives/496/22139.html - 46k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

«Украинская медицинская газета»НЕНУЖНЫЕ ТАБЛЕТКИ ДЛЯ "НОВЫХ" БОЛЕЗНЕЙ В последние 8–10 лет в околомедицинской ... ЕФЕКТИВНІСТЬ НОВОЇ ЛІКАРСЬКОЇ ФОРМИ МЕТОПРОЛОЛУ СПОВІЛЬНЕНОГО ВИВІЛЬНЕННЯ ...
www.medprom.com.ua/archieve/?y=2006&m=10 - 30k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

Ніфекард xl (Nifecard xl)... двоопуклі, вкриті плівковоюоболонкою таблетки з видавленим надписом ... 1 таблетка, вкрита плівковою оболонкою,сповільненого вивільнення містить 30 мг ...
preparat.org.ua/nifecard_xl.html

Асацил-а (Asacyl-a)Таблетки з повільним вивільненням (325 мг)призначають у тих же дозах, як і звичайні ... При тривалому застосуванні: інтерстиціальний нефрит,азотемія з ...
preparat.org.ua/asacyl-a.html - 18k


--------------------------------------------------
Note added at 2 час (2008-01-13 09:19:48 GMT)
--------------------------------------------------

Тривалість дії препарату залежить від комплексу фармакокінетичних показників, де швидкість вивільнення (всмоктування) - лише одна з характеристик. Саме про цей показник і йде мова у запитанні.

Фармакокінетика (грец. pharmakon -лікарський засіб отриманий із зілля і kinetikos -те, що стосується руху) - розділ фармакології, який вивчає надходження (шляхи введення); транспорт (абсорбція, всмоктування); розподіл, перетворення (біотранс-формація) лікарських речовин в організмі; виведення (екскреція, елімінація) їх з організму, а також ефективність і переносність препаратів залежно від цих процесів.


--------------------------------------------------
Note added at 9 час (2008-01-13 15:26:12 GMT)
--------------------------------------------------

Для прикладу приведу один з показників (lekmed.ru/spravka/lekarstva/period-polyvyvedeniya-beta-adrenostimylyatorov.html):

Период полувыведения бета-адреностимуляторов:

Лекарственное средство
Изопреналин 2 мин
Сальбутамол и его активный метаболит 5 ч
Орципреналин 6 ч
Фенотерол 7 ч
Тербуталин 3 ч (2-5 ч)
Формотерол 2-3 ч

Інші показники також відрізняються і разом визначають тривалість дії препарату.



Selected response from:

Oleksandr Volyk
Ukraine
Grading comment
Дуже дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1таблетки тривалого або сповільненого вивільнення
Oleksandr Volyk
4 +1лiки пролонгірованої дії
Marina Snoek
4Пігулки з розрахованим у часі або уповільненим вивільненням діючої речовини
Stanislav Korobov
3см.
Sergey Savchenko
3пігулки (таблетки) сповільненої або тривалої дії
Anna Makhorkina


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
timed-release or extended-release tablets
пігулки (таблетки) сповільненої або тривалої дії


Explanation:
-

Anna Makhorkina
United States
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
timed-release or extended-release tablets
см.


Explanation:
Возможно, имеются в виду таблетки, которые начинают действовать (напр., в желудке растворяется их оболочка) либо сразу (timed), либо через время.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-13 07:50:41 GMT)
--------------------------------------------------

Тоді "таблетки миттєвої або відстроченої дії"

Sergey Savchenko
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Так, але потрібен "негроміздкий", уже вживаний термін


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
timed-release or extended-release tablets
лiки пролонгірованої дії


Explanation:
Зачем придумывать новое, когда есть известное старое: напр.
«сульфаніламідні похідні в тому числі: пролонгірованої дії»



Example sentence(s):
  • сульфаніламідні похідні в тому числі: пролонгірованої дії, тон
Marina Snoek
Netherlands
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: пролонгованої дії - саме так
3 hrs
  -> дякую

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
timed-release or extended-release tablets
таблетки тривалого або сповільненого вивільнення


Explanation:
"Вивільнення", я гадаю, буде більш точно.

--------------------------------------------------
Note added at 2 час (2008-01-13 08:53:48 GMT)
--------------------------------------------------

Тривалість дії лікарського засобу залежить від швидкості всмоктування (вивільнення), метаболізму та виведення з організму.

Дозування ІНДАПАМІДУ при лікуванні хворих на артеріальну ...Технологія сповільненого вивільнення активної речовини з таблетки дозволяє забезпечити сталу концентрацію препарату в крові протягом доби. ...
www.apteka.ua/archives/496/22139.html - 46k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

«Украинская медицинская газета»НЕНУЖНЫЕ ТАБЛЕТКИ ДЛЯ "НОВЫХ" БОЛЕЗНЕЙ В последние 8–10 лет в околомедицинской ... ЕФЕКТИВНІСТЬ НОВОЇ ЛІКАРСЬКОЇ ФОРМИ МЕТОПРОЛОЛУ СПОВІЛЬНЕНОГО ВИВІЛЬНЕННЯ ...
www.medprom.com.ua/archieve/?y=2006&m=10 - 30k - Сохранено в кэше - Похожие страницы

Ніфекард xl (Nifecard xl)... двоопуклі, вкриті плівковоюоболонкою таблетки з видавленим надписом ... 1 таблетка, вкрита плівковою оболонкою,сповільненого вивільнення містить 30 мг ...
preparat.org.ua/nifecard_xl.html

Асацил-а (Asacyl-a)Таблетки з повільним вивільненням (325 мг)призначають у тих же дозах, як і звичайні ... При тривалому застосуванні: інтерстиціальний нефрит,азотемія з ...
preparat.org.ua/asacyl-a.html - 18k


--------------------------------------------------
Note added at 2 час (2008-01-13 09:19:48 GMT)
--------------------------------------------------

Тривалість дії препарату залежить від комплексу фармакокінетичних показників, де швидкість вивільнення (всмоктування) - лише одна з характеристик. Саме про цей показник і йде мова у запитанні.

Фармакокінетика (грец. pharmakon -лікарський засіб отриманий із зілля і kinetikos -те, що стосується руху) - розділ фармакології, який вивчає надходження (шляхи введення); транспорт (абсорбція, всмоктування); розподіл, перетворення (біотранс-формація) лікарських речовин в організмі; виведення (екскреція, елімінація) їх з організму, а також ефективність і переносність препаратів залежно від цих процесів.


--------------------------------------------------
Note added at 9 час (2008-01-13 15:26:12 GMT)
--------------------------------------------------

Для прикладу приведу один з показників (lekmed.ru/spravka/lekarstva/period-polyvyvedeniya-beta-adrenostimylyatorov.html):

Период полувыведения бета-адреностимуляторов:

Лекарственное средство
Изопреналин 2 мин
Сальбутамол и его активный метаболит 5 ч
Орципреналин 6 ч
Фенотерол 7 ч
Тербуталин 3 ч (2-5 ч)
Формотерол 2-3 ч

Інші показники також відрізняються і разом визначають тривалість дії препарату.





Oleksandr Volyk
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Дуже дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ol_Besh
2 hrs
  -> Дякую!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
timed-release or extended-release tablets
Пігулки з розрахованим у часі або уповільненим вивільненням діючої речовини


Explanation:
n

--------------------------------------------------
Note added at 9 час (2008-01-13 15:35:08 GMT)
--------------------------------------------------

...приготовленные по специально разработанной рецептуре с таким расчетом, чтобы обеспечивалось медленное высвобождение
активного вещества (их также называют препаратами с
**замедленным**, контролируемым **или рассчитанным по
времени высвобождением активного вещества**)...
http://www.who.int/substance_abuse/publications/en/PositionP...

--------------------------------------------------
Note added at 9 час (2008-01-13 15:37:22 GMT)
--------------------------------------------------

Лікарські засоби - нормативно-директивні документи МОЗ України
Форма випуску: Таблетки, вкриті оболонкою, з **уповільненим вивільненням** по 100 мг № 10х3 у контурних чарункових упаковках Показання: Артеріальна гіпертензія ...
mozdocs.kiev.ua/liki.php?nav=1&hf=1&name=Metoprolol&lang=2&category=0&go=

Міністерство охорони здоров’я УкраїниНаказ від 30.10.2001 р. № 434 ...
Таблетки **з уповільненим вивільненням**, вкриті оболонкою, по 50 мг, 100 мг, 200 мг № 30, № 100. “АЙВЕКС-СР” а. с. Чеська Республіка ...
www.apteka.ua/archives/331/17228.html


Stanislav Korobov
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Дякую!