KudoZ home » English to Ukrainian » Medical: Pharmaceuticals

HIPAA

Ukrainian translation: please, see below


03:59 Feb 24, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: HIPAA
Цей Закон є в мережі - але російською. Цікаво, чи існує загально прийнятий переклад на українську мову?

Щиро дякую.
Ann Nosova
United States
Ukrainian translation:please, see below
Explanation:
Українською цей акт зустрічається лише у загальному вигляді, де зокрема пропущений російський відповідник portability/ преемственность. Here's the only link I could find:

Акт про страхування здоров'я громадян (Healthcare Insurance Portability and Accessibility Act, HIPAA)
Прийнятий у 1996 році, Акт HIPAA стосується сфери охорони здоров'я і визначає, зокрема, правила використання компаніями медичної інформації.

http://www.microsoft.com/Ukraine/Government/Newsletters/1/6....

Якщо вже видумувати якісь свої варіанти, то "переношуваність" звучить трохи кострубато. Вже тоді краще "переведення" страхівки/страхового полісу. або "перехід" (на інший вид страхування)
Selected response from:

Roman Ivashkiv
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1закон про переношуваність і підзвітність в галузі медичного страхування
Sergey Savchenko
4Закон США про збереження медичного страхування і персоніфікований облік в охороні здоров'я
Alexander Matsyuk
3please, see below
Roman Ivashkiv


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hipaa
закон про переношуваність і підзвітність в галузі медичного страхування


Explanation:
.Здається, саме про це йдеться в тому законі
http://en.wikipedia.org/wiki/Health_Insurance_Portability_an...

Sergey Savchenko
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Я щось не дуже впевнена відносно "переношуваності"

Asker: Подивилась у мережі- жодного джерела немає з такою назвою.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dmitrie Highduke
37 mins

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hipaa
please, see below


Explanation:
Українською цей акт зустрічається лише у загальному вигляді, де зокрема пропущений російський відповідник portability/ преемственность. Here's the only link I could find:

Акт про страхування здоров'я громадян (Healthcare Insurance Portability and Accessibility Act, HIPAA)
Прийнятий у 1996 році, Акт HIPAA стосується сфери охорони здоров'я і визначає, зокрема, правила використання компаніями медичної інформації.

http://www.microsoft.com/Ukraine/Government/Newsletters/1/6....

Якщо вже видумувати якісь свої варіанти, то "переношуваність" звучить трохи кострубато. Вже тоді краще "переведення" страхівки/страхового полісу. або "перехід" (на інший вид страхування)

Roman Ivashkiv
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8

1874 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hipaa
Закон США про збереження медичного страхування і персоніфікований облік в охороні здоров'я


Explanation:
The Health Insurance Portability and Accountability Act of 1996 (HIPAA; Pub.L. 104–191, 110 Stat. 1936, enacted August 21, 1996) was enacted by the United States Congress and signed by President Bill Clinton in 1996. It was sponsored by Sen. Nancy Kassebaum (R-Kan.).[1] Title I of HIPAA protects health insurance coverage for workers and their families when they change or lose their jobs. Title II of HIPAA, known as the Administrative Simplification (AS) provisions, requires the establishment of national standards for electronic health care transactions and national identifiers for providers, health insurance plans, and employers.[2]

Alexander Matsyuk
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian