KudoZ home » English to Ukrainian » Medical

oral formulations

Ukrainian translation: пероральні лікувальні форми (засоби)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:oral formulations
Ukrainian translation:пероральні лікувальні форми (засоби)
Entered by: Ludwig Chekhovtsov

06:25 Oct 3, 2001
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: oral formulations
...which is known in the art to cause adverse physiological effects when administered at certain concentrations in oral formulations.
Ludwig Chekhovtsov
пероральні лікувальні форми (засоби)
Explanation:
Прошу прощения за невнимательность
Selected response from:

Victor Padrule
Grading comment
Щиро дякую! Олегові також. А оцінка знижена за неуважність, вибачайте.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5що, як відомо, викликають негативні побічні реакції, коли їх дають перорально у певних концентраціяхxxxbluejay
5...який, як відомо, викликає небажані фізіологічні ...
Victor Padrule
5якщо призначаються в певних концентраціях до прийому в пероральних формах
Oleg Rudavin
5 -1пероральні лікувальні форми (засоби)
Victor Padrule
5 -1пероральные лекарственные формы (средства)
Victor Padrule


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
пероральные лекарственные формы (средства)


Explanation:
перорально = через рот = способ введения лек.средства

formulation = лекарственная форма (средство)


    Lingvo 7.0
Victor Padrule
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxbluejay: medical dictionary
10 days

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
пероральні лікувальні форми (засоби)


Explanation:
Прошу прощения за невнимательность


    ...
Victor Padrule
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 3
Grading comment
Щиро дякую! Олегові також. А оцінка знижена за неуважність, вибачайте.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxbluejay: medical dic
10 days

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
якщо призначаються в певних концентраціях до прийому в пероральних формах


Explanation:
На мій погляд, у контексті такий переклад буде більш точним.
Best luck!
Oleg

Oleg Rudavin
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 34

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
...який, як відомо, викликає небажані фізіологічні ...


Explanation:
реакції, якщо призначається перорально у певних концентраціях -

я не перекладав увесь контекст, а лише словосполучення, про яке був запит.

Дякую за увагу,

В.П.


    ...
Victor Padrule
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 3

10 days   confidence: Answerer confidence 5/5
що, як відомо, викликають негативні побічні реакції, коли їх дають перорально у певних концентраціях


Explanation:
Я спробував перекласти більшу частину фрази. Можна було б краще обіграти, але все одно переклад вже, мабуть, "пішов".

Медичний словник дає "технология виготовлення ліків" на "formulation".

xxxbluejay