KudoZ home » English to Ukrainian » Medical (general)

oral cravings

Ukrainian translation: відчуває potrebu мати щось у роті


19:08 Feb 23, 2006
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: oral cravings
Most people experience oral cravings

Більшість людей відчуває палке бажання мати щось у роті.
Thanks in advance.

Svetlana
Svetlana Ball
Ukrainian translation:відчуває potrebu мати щось у роті
Explanation:
not " палке бажання " :-)

--------------------------------------------------
Note added at 13 days (2006-03-09 04:04:10 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

"настирливий" з "потяг" не можна казати.
Selected response from:

Vladimir Dubisskiy
United States
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2відчуває potrebu мати щось у роті
Vladimir Dubisskiy
3потяг
Ann Nosova


Discussion entries: 2





  

Answers


21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
потяг


Explanation:
Разом із Василем (прошу вибачення за використання прикметника):

*настирливий потяг*

В цьому посиланні йдеться й про Ваше інше питання (перша та друга фази).

http://uk.wikipedia.org
Наркоманія (токсикоманія) (від грецьких слів narke – заціпеніння, сон, і mania – божевілля, пристрасть, потяг) — ненормальний стан організму, викликаний вживанням певних речовин (наркотиків). Суттєвими ознаками наркоманії є: (1) непереборна тяга до прийому наркотиків (пристрасть до них) і (2) тенденція підвищення кількості прийнятої речовини.


«Непереборий потяг» пов'язаний з психічною (психологічною), а інколи фізичною (фізіологічною) залежністю від наркотиків. Розрізняють позитивну прихильність — прийом наркотику для досягнення приємного ефекту (ейфорія, відчуття бадьорості, підвищений настрій) і негативну прихильність — прийом наркотику для того, щоб позбутися поганого самопочуття. Фізична залежність означає тяжкі і навіть болючі відчуття, хворобливий стан при перерві постійного прийому наркотиків (т.зв. абстинентний синдром, ломка). Від цих відчуттів рятує поновлення прийому наркотиків.

Список речовин, здатних викликати токсикоманії дуже великий і розширюється по мірі синтезу нових лікарських препаратів.

Найбільш поширеними видами наркоманії є алкоголізм (пристрасть до напоїв, що містять етиловий спирт) і тютюнопаління (пристрасть до нікотину).

Ann Nosova
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 20

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
відчуває potrebu мати щось у роті


Explanation:
not " палке бажання " :-)

--------------------------------------------------
Note added at 13 days (2006-03-09 04:04:10 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

"настирливий" з "потяг" не можна казати.

Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nataly Palamarets: або *тримати*
2 hrs

agree  Natalie Lyssova
14 hrs