KudoZ home » English to Ukrainian » Medical (general)

physician rating scale

Ukrainian translation: шкала рейтингу лікаря


09:29 Sep 20, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / cerebral pulcy
English term or phrase: physician rating scale
Термін зустрічається в загальній таблиці стандартів лікування ДЦП за допомогою ботулинотоксину в розіді "Основна література. Вибрані клінічні дослідження та огляди." Нажаль, намає контексту, який би допоміг краще зрозуміти значення терміну, тому що він подається як елемент переліку основних понять, висвітлюваних у вибраній літературі.
Oleksandr Korzh
Ukraine
Ukrainian translation:шкала рейтингу лікаря
Explanation:
Тобто (так я зрозумів) існує система рейтингу лікарів, а конкретно - кожен може бути оцінений за певною шкалою.

Watch Out for Physician Rating Systems : Physician Law
Watch Out for Physician Rating Systems ... has threatened an injunction against United Healthcare if it implements a physician rating system in New York. ...
physicianlaw.foxrothschild.com/2007/07/articles/practice-management/watch-out-for-physician-rating-systems/

--------------------------------------------------
Note added at 19 мин (2007-09-20 09:48:59 GMT)
--------------------------------------------------

PDF]
ПІДГОТОВКА СІМЕЙНИХ ЛІКАРІВ ТА МОДЕЛІ ВПРОВАДЖЕННЯ СІМЕЙНОЇ
Формат файлів: PDF/Adobe Acrobat
У зв’язку з цим рейтинг лікарів, що отримали п’ять балів,. буде вищим, ніж у тих, хто має четвірки, але чинна п’ятибальна система ...
www.bsmu.edu.ua/files/BSMU-conference-01-2005-tezi.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 22 мин (2007-09-20 09:51:23 GMT)
--------------------------------------------------

стр. 156 книги «Вдребезги: Нов. информ. экон. и трансформ. бизнес ...
Компания HealthPartners в Миннеаполисе разработала несложную систему рейтинга врачей и стоимости услуг, помогающую выбирать врача и больницу. ...
www.bizbook.ru/listing.php?book_id=25712&page_num=156

--------------------------------------------------
Note added at 25 мин (2007-09-20 09:54:35 GMT)
--------------------------------------------------

Маленький Срок... - Мамин форум
Составить рейтинг врачей (с которыми вы имели дело лично) Кстати подобным образом можно сделать и ... 6 - оценка врачу по.... допустим 10-бальной шкале ...
www.mama.kharkov.ua/forums/index.php?showtopic=344&view=get...
Selected response from:

Vassyl Trylis
Grading comment
Щиро вдячний.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1шкала оцінки лікарем
Maksym Nevzorov
3шкала рейтингу лікаряVassyl Trylis


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
шкала рейтингу лікаря


Explanation:
Тобто (так я зрозумів) існує система рейтингу лікарів, а конкретно - кожен може бути оцінений за певною шкалою.

Watch Out for Physician Rating Systems : Physician Law
Watch Out for Physician Rating Systems ... has threatened an injunction against United Healthcare if it implements a physician rating system in New York. ...
physicianlaw.foxrothschild.com/2007/07/articles/practice-management/watch-out-for-physician-rating-systems/

--------------------------------------------------
Note added at 19 мин (2007-09-20 09:48:59 GMT)
--------------------------------------------------

PDF]
ПІДГОТОВКА СІМЕЙНИХ ЛІКАРІВ ТА МОДЕЛІ ВПРОВАДЖЕННЯ СІМЕЙНОЇ
Формат файлів: PDF/Adobe Acrobat
У зв’язку з цим рейтинг лікарів, що отримали п’ять балів,. буде вищим, ніж у тих, хто має четвірки, але чинна п’ятибальна система ...
www.bsmu.edu.ua/files/BSMU-conference-01-2005-tezi.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 22 мин (2007-09-20 09:51:23 GMT)
--------------------------------------------------

стр. 156 книги «Вдребезги: Нов. информ. экон. и трансформ. бизнес ...
Компания HealthPartners в Миннеаполисе разработала несложную систему рейтинга врачей и стоимости услуг, помогающую выбирать врача и больницу. ...
www.bizbook.ru/listing.php?book_id=25712&page_num=156

--------------------------------------------------
Note added at 25 мин (2007-09-20 09:54:35 GMT)
--------------------------------------------------

Маленький Срок... - Мамин форум
Составить рейтинг врачей (с которыми вы имели дело лично) Кстати подобным образом можно сделать и ... 6 - оценка врачу по.... допустим 10-бальной шкале ...
www.mama.kharkov.ua/forums/index.php?showtopic=344&view=get...

Vassyl Trylis
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Щиро вдячний.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
шкала оцінки лікарем


Explanation:
Мабуть у Вашому тексті все ж таки оцінюють параліч, а не лікаря? Додатковий контекст може допомогти Вам вирішити, який варіант підходить. Якщо б Ви нам його надали (абзац чи речення з цим терміном), ми б також могли вирішувати.

Hope this helps!

Maksym Nevzorov
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marina Mrouga: З наведеного контексту мені теж здається, що оцінюють НЕ лікаря, я щось інше оцінюють ЛІКАРІ - нібито rating scale for physicians
33 mins
  -> Дякую!