KudoZ home » English to Ukrainian » Medical (general)

respiratory nurse

Ukrainian translation: медсестра пульмонологічного профілю відділення інтенсивної терапії


12:47 Feb 26, 2012
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Hospital / ICU staff
English term or phrase: respiratory nurse
a nurse in the ICU caring for ventilated patients, etc.
Чи є якісь більш-менш встановлені варіанти для такої посади? Заздалегідь дякую!
Lyudmyla Burtnyk
Ukraine
Ukrainian translation:медсестра пульмонологічного профілю відділення інтенсивної терапії
Explanation:
Ось знайшла посилання на офіційний перелік казахського МОЗ:
"...87. Медицинская сестра пульмонологического профиля"
http://kazakhstan.news-city.info/docs/sistemsz/dok_ieqalo.ht...
Selected response from:

NataliaShevchuk
Grading comment
Дякую!
Цей варітант є більш прийнятний у мому контексті.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2медсестра пульмонологаLudwig Chekhovtsov
4медсестра пульмонологічного профілю відділення інтенсивної терапії
NataliaShevchuk


Discussion entries: 1





  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
медсестра пульмонолога


Explanation:
медична сестра лікаря-пульмонолога або медсестра пульмонологічного відділення

deputat.volyn.ua/dep/detoptat/129/
1986-1987 роки - медична сестра пульмонологічного відділення 5-ї міської клінічної лікарні м. Львова.
1995-2007рр. - лікар-інфекціоніст Луцької міської дитячої інфекційної лікарні


www.vesy-nn.ru/blogs/medicina-i-zdorove/kto-est-kto-21.html
... Я медсестра пульмонологічного кабінету ...



    Reference: http://m.v1.ru/job/vacancy/1512365.html
    Reference: http://deputat.volyn.ua/dep/detoptat/129/
Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  NataliaShevchuk: можна "медсестра пульмонологічного профілю відділення інтенсивної терапії"
2 hrs
  -> Дякую

agree  Irina Wrzeszcz
97 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
respiratory nurse in the ICU
медсестра пульмонологічного профілю відділення інтенсивної терапії


Explanation:
Ось знайшла посилання на офіційний перелік казахського МОЗ:
"...87. Медицинская сестра пульмонологического профиля"
http://kazakhstan.news-city.info/docs/sistemsz/dok_ieqalo.ht...


NataliaShevchuk
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дякую!
Цей варітант є більш прийнятний у мому контексті.