Сolour blooming

Ukrainian translation: [артефакт] розпливання кольору

English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Ultrasound
English term or phrase: Сolour blooming
Контекст:
Colour or Power Doppler flow parameters should be optimized to maximize the sensitivity for the detection of vessels with low-velocity flow in the bowel wall.
Although specific technical characteristics depend on the equipment, in general it is recommended that persistence of colour be set at “medium,” the wall filter adjusted to the lowest setting, and a combination of the lowest velocity scale with the colour sensitivity at high level to maximize visualization of vessels avoiding colour blooming.

COLOUR BLOOMING = ефекту посилення яскравості ?

Тобто абзац українською виглядатиме наступним чином:

Параметри дослідження кровотоку за допомогою кольорової або енергетичної (імпульсної) допплерографії необхідно оптимізувати таким чином, щоб підвищити чутливість для розпізнавання судин стінок кишковика з низько-швидкісним кровотоком.
Не зважаючи на те, що від обладнання залежать певні технічні характеристики, загалом рекомендується встановлювати стійкість кольору на середньому рівні, і налаштування фільтру стінок судин – на найнижчому рівні, а також встановити комбінацію найнижчої шкали швидкості та високої чутливості кольору з метою покращення візуалізації судин, уникаючи при цьому ефекту посилення яскравості.
Turn social sharing on.
Like 17
Chuiko Pavlo
Ukrainian translation:[артефакт] розпливання кольору
Explanation:
Це не розмиття (розмиття - це blur), а розпливання кольору.

____________________
В режиме ЦДК и ЭДК регистрируются «blooming» артефакты, которые характеризуются цветовым окрашиванием внесосудистой области (мягких тканей), преимущественно нижележащей зоны. Данные эффекты определяются в результате установки высокого уровня усиления на приеме и исчезают при его коррекции.
http://www.med24info.com/books/artefakt-v-ul-trazvukovoy-dia...
_______________________________

Пояснення англiйською i знiмки:
https://tinyurl.com/y7gsanye (стор. 7)
_________________________________

I багато iнших посилань у гуглi:
https://tinyurl.com/ybkpqzq5

Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5[артефакт] розпливання кольору
Natalie
4 -1розмиття кольору зображення
Vladys


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
розмиття кольору зображення


Explanation:
https://helpx.adobe.com/ua/photoshop/using/adjusting-image-s...
blooming тут означає саме таке=розмиття (розмивання) зображення, а Сolour blooming - його кольору

Vladys
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 104

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Natalie: Розмиття - це blur
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
[артефакт] розпливання кольору


Explanation:
Це не розмиття (розмиття - це blur), а розпливання кольору.

____________________
В режиме ЦДК и ЭДК регистрируются «blooming» артефакты, которые характеризуются цветовым окрашиванием внесосудистой области (мягких тканей), преимущественно нижележащей зоны. Данные эффекты определяются в результате установки высокого уровня усиления на приеме и исчезают при его коррекции.
http://www.med24info.com/books/artefakt-v-ul-trazvukovoy-dia...
_______________________________

Пояснення англiйською i знiмки:
https://tinyurl.com/y7gsanye (стор. 7)
_________________________________

I багато iнших посилань у гуглi:
https://tinyurl.com/ybkpqzq5



Natalie
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 111