primary action

Ukrainian translation: тут: основна (головна, ключова) функція

English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / hematology / immunology
English term or phrase: primary action
The term is used in a test question:
The lymphocytes are found to produce interleukin-4 (IL-4), interleukin-5 (IL-5), and interleukin-13 (IL-13). Which of the following is the most likely primary action of these cells?
(A) Activation of macrophages
(B) Enhancement of cytotoxic T-lymphocyte activity
(C) Promotion of bacterial phagocytosis
(D) Promotion of immunity directed against helminthic parasites
Artem Velichko
Ukraine
Ukrainian translation:тут: основна (головна, ключова) функція
Explanation:
Мені здається, що тут саме про функцію мова.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2018-05-12 17:51:20 GMT)
--------------------------------------------------

"Дія" або "ефект" не матимуть того значення, враховуючи представлені відповіді.
Selected response from:

Evgeni Kushch
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4тут: основна (головна, ключова) функція
Evgeni Kushch
3основний механізм дії [лімфоцитів]
Vladyslav Golovaty


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
тут: основна (головна, ключова) функція


Explanation:
Мені здається, що тут саме про функцію мова.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2018-05-12 17:51:20 GMT)
--------------------------------------------------

"Дія" або "ефект" не матимуть того значення, враховуючи представлені відповіді.

Evgeni Kushch
Ukraine
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 29
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Notes to answerer
Asker: Дякую, колего! Я теж схиляюся до такого тракутвання. Хотілося зрозуміти, що у лікарському обіходи використовується, але всі мої здогадки погано гугляться...


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
основний механізм дії [лімфоцитів]


Explanation:
Основний механізм дії препарату полягає у зв'язуванні ритуксимабу із трансмембранним антигеном зрілих В-лімфоцитів та пре-В-лімфоцитів CD20 https://uk.wikipedia.org/wiki/Ритуксимаб
Механізм дії інтерферонів полягає у викликанні каскаду реакцій, що приводять до ... Інтерферони продукують: лейкоцити, фібробласти і лімфоцити https://uk.wikipedia.org/wiki/Інтерферони
Усі T-лімфоцити характеризуються основними принципами дозрівання в тимусі та механізмами ... Вони регулюють продукцію антитіл, а також беруть участь у механізмах ... http://medstudia.com/dim/imunna-vidpovid/3-5-imunna-vidpovid...
Основним механізмом дії специфічної гіпосенсибілізуючої терапії є вироблення у ... Вони відновлюють порушені ланки імунітету, кількість Т-лімфоцитів, ... http://www.mif-ua.com/archive/article/28960
Механізми антибактеріального і противірусного імунітету.. 1. ... За останніми розрізняють два основних класи лімфоцитів: В- лімфоцити і Т- лімфоцити. ...... фагоцитарну активність лейкоцитів, цитотоксичну дію Т-лімфоцитів і інш. http://intranet.tdmu.edu.ua/data/kafedra/internal/micbio/cla...

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 108