KudoZ home » English to Ukrainian » Medical: Health Care

harmful if swallowed

Ukrainian translation: шкiдливий якщо проковтнути OR не ковтати! OR Для зовнiшнього застосування


12:31 Dec 15, 2003
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: harmful if swallowed
need this R22 phrase in Ukrainian - thanks in advance
Maciej Andrzejczak
Poland
Ukrainian translation:шкiдливий якщо проковтнути OR не ковтати! OR Для зовнiшнього застосування
Explanation:
DECOR
... УВАГА! ШКIДЛИВИЙ АБО СМЕРТЕЛЬНИЙ ЯКЩО
ПРОКОВТНУТИ. ГОРЮЧА РIДДИНА I ВИПАР. ...
www.bitep.com/decor/paints/ueip30-2.htm

But Не ковтати! or Для зовнiшнього застосування are probably more natural (especially for medicines):

ОВУ № 26/2003: Наказ Міністерства ...
... D Дерматологiчнi засоби. D01 Протигрибковi препарати
для зовнiшнього застосування. ...
www.gdo.kiev.ua/files/2003/db.php?1297


ОВУ № 21/2001: Наказ Міністерства ...
... введення або є засобом для зовнiшнього застосування
чи офтальмологiчним лiкарським ...
www.gdo.kiev.ua/files/2001/21/974.php


Державна Податкова Адмiнiстрацiя у ...
... зареєстрований за № П.07.02/05-022 як розчин етилового
спирту для зовнiшнього застосування 96 ...
www.dpa.dn.ua/questions/qa_20030518.html

ООО "ТОК ЗАКАРПАТЬЕ"
... яка використовується для зовнiшнього застосування
у виглядi ванн та iнших методiв ...
www.zatour.narod.ru/sanator/tisa.htm


Selected response from:

Kirill Semenov
Ukraine
Grading comment
thanks Kirill
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3шкiдливий якщо проковтнути OR не ковтати! OR Для зовнiшнього застосування
Kirill Semenov
5tilky dla zovnishnyoho zastosuvannya / zaboroneno kovtaty
Ivan Petryshyn
5ковтати шкідливоLudwig Chekhovtsov
4небезпечний, якщо приймати всередину
Mykhailo Kolaichuk


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
небезпечний, якщо приймати всередину


Explanation:
formal, as e.g. in a drug instruction



--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-15 12:38:45 (GMT)
--------------------------------------------------

or \"шкідливий\" (less formal) instead of \"небезпечний\"

Mykhailo Kolaichuk
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
шкiдливий якщо проковтнути OR не ковтати! OR Для зовнiшнього застосування


Explanation:
DECOR
... УВАГА! ШКIДЛИВИЙ АБО СМЕРТЕЛЬНИЙ ЯКЩО
ПРОКОВТНУТИ. ГОРЮЧА РIДДИНА I ВИПАР. ...
www.bitep.com/decor/paints/ueip30-2.htm

But Не ковтати! or Для зовнiшнього застосування are probably more natural (especially for medicines):

ОВУ № 26/2003: Наказ Міністерства ...
... D Дерматологiчнi засоби. D01 Протигрибковi препарати
для зовнiшнього застосування. ...
www.gdo.kiev.ua/files/2003/db.php?1297


ОВУ № 21/2001: Наказ Міністерства ...
... введення або є засобом для зовнiшнього застосування
чи офтальмологiчним лiкарським ...
www.gdo.kiev.ua/files/2001/21/974.php


Державна Податкова Адмiнiстрацiя у ...
... зареєстрований за № П.07.02/05-022 як розчин етилового
спирту для зовнiшнього застосування 96 ...
www.dpa.dn.ua/questions/qa_20030518.html

ООО "ТОК ЗАКАРПАТЬЕ"
... яка використовується для зовнiшнього застосування
у виглядi ванн та iнших методiв ...
www.zatour.narod.ru/sanator/tisa.htm




Kirill Semenov
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
thanks Kirill
MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sveta Elfic
1 hr
  -> дякую :)

agree  huntr: Не ковтати
2 hrs
  -> the shorter the better :) дякую :)

agree  Mariana Prokopovych: Я теж за Не ковтати!
6 hrs
  -> me too :) дякую :)

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ковтати шкідливо


Explanation:
Львів. Форум Рідного Міста -
... Щодо пігулок я цілком згоден - їх ковтати шкідливо ...
misto.ridne.net/thread-1229.html

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tilky dla zovnishnyoho zastosuvannya / zaboroneno kovtaty


Explanation:
These the usual Ukrainian directions the Ukrainian-speaking pharmacologists use !

Ivan Petryshyn
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian