KudoZ home » English to Ukrainian » Other

feature writer

Ukrainian translation: Позаштатний автор


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feature writer
Ukrainian translation:Позаштатний автор
Entered by: Vasyl Baryshev

12:39 Jan 26, 2002
English to Ukrainian translations [PRO]
English term or phrase: feature writer
Йдеться про особу, яка є feature writer for The Washington Post. Людина, яка пише певні дописи до газети, але які саме? І як це називається в Україні?
xxxMariana-Pr
Позаштатний автор
Explanation:
Це особа, яка пише на замовлення газети нариси, гуморески,фельйєтони, огляд новин та інше. Це, як правило, журналісти-фрілансери, тобто позаштатні співробітники редакцій.
Selected response from:

Vasyl Baryshev
Grading comment
Дуже дякую всім!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3нарисовець
Natalie
5Оглядач/Позаштатній кореспондентAYP
4 +1Позаштатний авторVasyl Baryshev


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
нарисовець


Explanation:
feature story то нарис (найчастiше документальний), а людина, що пише нариси - то нарисовець (або iнакше очеркист)

Ось кiлька прикладiв:

... й є вiн - Богдан Костюк, прозаїк, нарисовець, публiцист, лiтературний критик.
www.khmelnytsky.com/newsite/hot_news/before/02.12.2000/cult...

... Літературну діяльність почав
у 1930 році як нарисовець. ...
www.iatp.kharkov.ua/krasnograd/kto/lit.htm

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 498

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  voloshinab: див.хоча б Орфографічний словник укр. мови та інші словники
27 mins

agree  Ludwig Chekhovtsov: Дійсно, це так!
4 hrs

agree  MaximS
20 hrs

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Позаштатний автор


Explanation:
Це особа, яка пише на замовлення газети нариси, гуморески,фельйєтони, огляд новин та інше. Це, як правило, журналісти-фрілансери, тобто позаштатні співробітники редакцій.

Vasyl Baryshev
PRO pts in pair: 18
Grading comment
Дуже дякую всім!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentinas & Halina Kulinic
1 day 19 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Оглядач/Позаштатній кореспондент


Explanation:
Feature – це сенсаційний матеріал (про повідомлення в ЗМІ); або ж стаття, нарис (у періодичному виданні).
Writer – письменник, автор.

Виходячи з цього, можна сказати, що "feature wrіter" це людина, що пише сенсаційні матеріали або ж нариси, статті (на визначену тему [політика, фінанси, спорт і т.д.]) для газети. У вашому випадку мова йде про "оглядача", якщо ця людина перебуває в штаті газети; якщо ж ця людина перебуває поза штатом газети, то її можна назвати "позаштатним кореспондентом".

Примітка:
Оглядач - це людин, що пише на визначену тему. На яку саме, треба дивитися по контексту.

Хай щастить!

Олександр



AYP
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 7