KudoZ home » English to Ukrainian » Other

Wear suitable gloves

Ukrainian translation: Kористуватися відповідними рукавицями


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Wear suitable gloves
Ukrainian translation:Kористуватися відповідними рукавицями
Entered by: Maciej Andrzejczak

07:13 Jul 4, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
Other
English term or phrase: Wear suitable gloves
S37 Wear suitable gloves

I am looking for an official translation for this phrase. Is there any list of R-,S- phrases in Ukrainian available in Internet?
Maciej Andrzejczak
Poland
користуватися відповідними рукавицями
Explanation:
I don't think there are any ofiicial phrases, but this is the usual language of shuch instructions

[DOC] МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ КОМІТЕТ ПО ...File Format: Microsoft Word - View as HTML
Правил та відповідних інструкцій з безпеки на робочому місці. ..... користуватися спеціальними шкіряними або стьобаними рукавицями. З ...
www.mon.gov.ua/laws/_219.doc - Similar pages

[PDF] РОЗДІЛ 4. ГЕОФІЗИЧНІ РОБОТИFile Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
сування, що забезпечує ізоляцію від дроту працівника , який повинен користуватися за-. хисними діелектричними рукавицями і взуттям. 4.2.17. ...
www.franko.lviv.ua/.../fourman/E-books-FVV/ Safe%20life%20in%20the%20practices/Pdf-safe-practices/R-4.pdf - Supplemental Result - Similar pages

[PDF] НПАОП 1.1.23-1.03-2004 Правила безпечної експлуатаціїFile Format: PDF/Adobe Acrobat
спецодягом і рукавицями із суконної або іншої кислототривкої тканини, ...... зварник повинен користуватися відповідними 3І3 обличчя та дихальних шляхів. ...
www.dnop.kiev.ua/files/reestr_dnop/069.pdf - Similar pages

Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному ...Результати медичних оглядів реєструються у відповідних облікових документах ... слід користуватися одягом, в т.ч. рукавицями, які забезпечують вільне ...
www.aeroclub.kiev.ua/law/sanit/dsp/part1.htm - 63k - Cached - Similar pages

[DOC] Про затвердження Інструкції з організації безпечного ведення ...File Format: Microsoft Word - View as HTML
користуватись одягом та рукавицями із слідами масел, жирів, бензину, гасу та інших .... уміти користуватися засобами індивідуального захисту та засобами ...
www.ukrbioenergy.com.ua/Doc/instrukt_vybuh.doc - Similar pages
Selected response from:

Roman Bulkiewicz
Ukraine
Grading comment
ok!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2користуватися відповідними рукавицями
Roman Bulkiewicz
4придатні до носіння рукавички
Vitaliy Shkonda


Discussion entries: 1





  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wear suitable gloves
придатні до носіння рукавички


Explanation:
придатні для носіння рукавички

Vitaliy Shkonda
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
Notes to answerer
Asker: But it is not an offcial translation...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Roman Bulkiewicz: "suitable" not just for wearing, but for some specific purpose (insulation, protection)
1 hr

neutral  Alexey Pylov: wear is a VERB here
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wear suitable gloves
користуватися відповідними рукавицями


Explanation:
I don't think there are any ofiicial phrases, but this is the usual language of shuch instructions

[DOC] МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ КОМІТЕТ ПО ...File Format: Microsoft Word - View as HTML
Правил та відповідних інструкцій з безпеки на робочому місці. ..... користуватися спеціальними шкіряними або стьобаними рукавицями. З ...
www.mon.gov.ua/laws/_219.doc - Similar pages

[PDF] РОЗДІЛ 4. ГЕОФІЗИЧНІ РОБОТИFile Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
сування, що забезпечує ізоляцію від дроту працівника , який повинен користуватися за-. хисними діелектричними рукавицями і взуттям. 4.2.17. ...
www.franko.lviv.ua/.../fourman/E-books-FVV/ Safe%20life%20in%20the%20practices/Pdf-safe-practices/R-4.pdf - Supplemental Result - Similar pages

[PDF] НПАОП 1.1.23-1.03-2004 Правила безпечної експлуатаціїFile Format: PDF/Adobe Acrobat
спецодягом і рукавицями із суконної або іншої кислототривкої тканини, ...... зварник повинен користуватися відповідними 3І3 обличчя та дихальних шляхів. ...
www.dnop.kiev.ua/files/reestr_dnop/069.pdf - Similar pages

Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному ...Результати медичних оглядів реєструються у відповідних облікових документах ... слід користуватися одягом, в т.ч. рукавицями, які забезпечують вільне ...
www.aeroclub.kiev.ua/law/sanit/dsp/part1.htm - 63k - Cached - Similar pages

[DOC] Про затвердження Інструкції з організації безпечного ведення ...File Format: Microsoft Word - View as HTML
користуватись одягом та рукавицями із слідами масел, жирів, бензину, гасу та інших .... уміти користуватися засобами індивідуального захисту та засобами ...
www.ukrbioenergy.com.ua/Doc/instrukt_vybuh.doc - Similar pages

Roman Bulkiewicz
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
ok!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexander Onishko
1 min
  -> thanks

agree  Alexey Pylov
3 mins
  -> thanks