KudoZ home » English to Ukrainian » Photography/Imaging (& Graphic Arts)

pre-visualization / pre-vis

Ukrainian translation: попередня візуалізація


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-visualization / pre-vis
Ukrainian translation:попередня візуалізація
Entered by: Sofiya Skachko

10:56 Jul 3, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts)
English term or phrase: pre-visualization / pre-vis
It involves using computer graphics (usually 3D) to create rough versions of the shots in a movie sequence.
Sofiya Skachko
United Kingdom
попередня візуалізація
Explanation:
УслугиПопередня візуалізація 2-х ескізних варіантів дизайну інтер'єра квартири, без детального опрацювання приміщень, згідно «Технічному завданню на ...
www.antonovich.com.ua/content/blogsection/3/4/2/2/ - 390k - Кеш - Подібні сторінки

Візуалізація інтерєрів - Володимир-Волинський форум12 чер. 2008 ... дизайнерам інтерєрів або архітекторам по візуалізації їх проектів в 3D Studio Max, ... Попередня тема · Барахолка · Наступна тема » ...
forum.volodymyr.com.ua/index.php?showtopic=4963 - 26k - Кеш - Подібні сторінки

[PDF] ІНТЕРАКТИВНИЙ ПРОГРАМНИЙ ЗАСІБ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДАНИХФормат файлів: PDF/Adobe Acrobat - Показати у форматі HTML
інструментального засобу, що буде здійснювати попередню обробку та візуалізацію даних. Даний засіб, що має уніфікований та адаптивний інтерфейс користувача, ...
www.nis.sdu.dk/publications/2002/Mykola_2002-1.pdf - Подібні сторінки

Авто, мотоцикли, 4х4, потримані, нові : купівля автомобіля, продаж ...оголошення. Введення особистих даних. Попередня візуалізація оголошення. Підтвердження оголошення. Транспортний засіб :. Автомобіль / Вантажівка. Мотоцикл ...
ua.ads.pneus-online.com/index.php?r_a=saisie_annonce - 76k - Кеш - Подібні сторінки
Selected response from:

Ol_Besh
Grading comment
Дякую!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2попередня візуалізація
Ol_Besh
4Попередній просмотр
mk_lab


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
попередня візуалізація


Explanation:
УслугиПопередня візуалізація 2-х ескізних варіантів дизайну інтер'єра квартири, без детального опрацювання приміщень, згідно «Технічному завданню на ...
www.antonovich.com.ua/content/blogsection/3/4/2/2/ - 390k - Кеш - Подібні сторінки

Візуалізація інтерєрів - Володимир-Волинський форум12 чер. 2008 ... дизайнерам інтерєрів або архітекторам по візуалізації їх проектів в 3D Studio Max, ... Попередня тема · Барахолка · Наступна тема » ...
forum.volodymyr.com.ua/index.php?showtopic=4963 - 26k - Кеш - Подібні сторінки

[PDF] ІНТЕРАКТИВНИЙ ПРОГРАМНИЙ ЗАСІБ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДАНИХФормат файлів: PDF/Adobe Acrobat - Показати у форматі HTML
інструментального засобу, що буде здійснювати попередню обробку та візуалізацію даних. Даний засіб, що має уніфікований та адаптивний інтерфейс користувача, ...
www.nis.sdu.dk/publications/2002/Mykola_2002-1.pdf - Подібні сторінки

Авто, мотоцикли, 4х4, потримані, нові : купівля автомобіля, продаж ...оголошення. Введення особистих даних. Попередня візуалізація оголошення. Підтвердження оголошення. Транспортний засіб :. Автомобіль / Вантажівка. Мотоцикл ...
ua.ads.pneus-online.com/index.php?r_a=saisie_annonce - 76k - Кеш - Подібні сторінки


Ol_Besh
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sergey Savchenko
8 mins
  -> Дякую!

agree  AndriyRubashnyy
1 hr
  -> Дякую!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Попередній просмотр


Explanation:
Програмне забеспечення
Попередній просмотр • Автоматична нумерація, сортування тексту • Функції графіки для створення прямокутників, еліпсів і т.і. ...
www.lappukraine.com/16/ua/produkcija/kabelnye_aksessuary/ma...

попередній просмотр формат іконок має бути ІСО, розмір 32х32 та 16х16 (найбільш важливий цей розмір), 32 біт Важливим є те, що іконки мають бути 100% ...
web-nation.org/forum/index.php?topic=36.0

...Найпростіший спосіб перевірити ваш сайт у браузері - це використовувати команду Prevіew іn Browser (Попередній просмотр. у браузері) з меню Fіle Редактора. ...
www.webasitforyo.narod.ru/ua__testing_of_a_site.htm


mk_lab
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian