particulate mask

Ukrainian translation: відповідна маска

English to Ukrainian translations [PRO]
Safety
English term or phrase: particulate mask
Use the available personal protective equipment (PPE). Gloves can prevent skin irritation from chemicals. Using a particulate mask can reduce breathing in dust particles.
goodchoice
Ukraine
Ukrainian translation:відповідна маска
Explanation:
використання відповідної маски...

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2018-06-08 19:14:06 GMT)
--------------------------------------------------

респіратор від пилу... вибачаюсь, не догледів...

http://ukrprofzahyst.com.ua/ua/respiratory-protivoaerozolnye...
Selected response from:

Roman Soluk
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Захисна маска від пилу
Vladys
4відповідна маска
Roman Soluk


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
відповідна маска


Explanation:
використання відповідної маски...

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2018-06-08 19:14:06 GMT)
--------------------------------------------------

респіратор від пилу... вибачаюсь, не догледів...

http://ukrprofzahyst.com.ua/ua/respiratory-protivoaerozolnye...

Roman Soluk
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: респіратор (дякую!)


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Захисна маска від пилу


Explanation:
або захисні маски від смогу
напр.: Щоб зменшити небезпечний вплив на здоров'я смогу від торф'яних ... дихальних шляхів (маски, респіратори тощо) та захисні окуляри.
Захисні маски від пилу для роботи на підприємствах, медичних установах і в побуті. Оснащені надійним носовим фіксатором та антибактеріальним ... https://medical-masks.ub.ua/board/view/211332/
Захищає органи дихання від крупнодисперсного пилу. Без дихального клапана. Маска не захищає від дрібних частинок газу та пари. https://codan.com.ua/zahysna-maska-vid-pylu-bez-klapana-bern...
Захисна Маска Від Пилу Bosch 2607990032 Маски захисні в Харків Україна - від Vіrgo Іnvest Ukraїna, ChP в каталозі Allbiz! https://ua.all.biz/uk/zahysna-maska-vid-pylu-bosch-260799003...



Vladys
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 36