KudoZ home » English to Ukrainian » Slang

munchie

Ukrainian translation: хрустики, смаколики, ласощі, пундики


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:munchie
Ukrainian translation:хрустики, смаколики, ласощі, пундики
Entered by: Sofiya Skachko

16:29 Nov 8, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Art/Literary - Slang
English term or phrase: munchie
у значенні "snacks"
мені в голові крутяться "ласощі" і "смаколики", але ні ті, ні інші не хрустять. може, хтось підкаже хрумкий еквівалент?
Sofiya Skachko
United Kingdom
хрустики
Explanation:
Це слово вживається в двох значеннях - на позначення випічки, або солоних закусок.

Ще може бути: пундик, коржик. Наприклад у Котляревського:

І ласощі все тілько їли,
Сластьони, коржики, стовпці,
Варенички пшеничні, білі,
Пухкі з кав'яром буханці.

Ще є більш жаргонне - закусон, тільки воно також і загальніше.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-11-08 19:40:45 GMT)
--------------------------------------------------

Можна ще спробувати компенсувати хрускіт дієсловом: хрумати/ похрустіти чимось
Selected response from:

Tetyana Dytyna
Ukraine
Grading comment
дякую, не знала, що хрустики вживаються також для загального позначення солоних закусок. захотілося випічки :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1хрустикиTetyana Dytyna
4вергуниVassyl Trylis
4див. нижче
Solomia


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
див. нижче


Explanation:
munchie не обов"язково повинно хрустіти, для цього є crunchie munchie. Отже смаколики цілком підходять.

Solomia
Canada
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 3

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
хрустики


Explanation:
Це слово вживається в двох значеннях - на позначення випічки, або солоних закусок.

Ще може бути: пундик, коржик. Наприклад у Котляревського:

І ласощі все тілько їли,
Сластьони, коржики, стовпці,
Варенички пшеничні, білі,
Пухкі з кав'яром буханці.

Ще є більш жаргонне - закусон, тільки воно також і загальніше.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-11-08 19:40:45 GMT)
--------------------------------------------------

Можна ще спробувати компенсувати хрускіт дієсловом: хрумати/ похрустіти чимось

Tetyana Dytyna
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Ukrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
дякую, не знала, що хрустики вживаються також для загального позначення солоних закусок. захотілося випічки :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Argat
1 hr
  -> Дякую

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
вергуни


Explanation:
Смужечки солодкого тіста, засмажені в олії або смальці (11-томний "Словник української мови"). Теж не обов'язково, але частіше - хрумкі, хрускотливі.

Vassyl Trylis
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
Notes to answerer
Asker: вергуни - це вже дуже специфічна випічка, те саме, що хрусти у першому значенні, яке навела Тетяна