KudoZ home » English to Ukrainian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

UDO

Ukrainian translation: условно-досрочное освобождение = умовно-дострокове звільнення


23:24 Mar 14, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / Пенітенціарна система
English term or phrase: UDO
Документ стосовно пенітенціарної системи. Фраза:

Review and develop the system and indicators for monitoring impact of changes in the treatment of prisoners (suicides, conflicts, punishment, UDO, staff perceptions of prisoners, behaviour changes etc).
Natalie Lyssova
Ukrainian translation:условно-досрочное освобождение = умовно-дострокове звільнення
Explanation:
як це російське скорочення закралося в англійській текст - диву даюсь
Selected response from:

Alexander Onishko
Grading comment
Дякую Вам, Олександре! Я б ніколи не здогадалася. Насправді текст не перекладався ані з російської, ані з української, це англійський оригінал. Але у мене склалося враження, що автор тексту трохи знає російську термінологію по темі та полюбляє час від часу це демонструвати.
Дякую всім, хто зголосився допомогти!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1условно-досрочное освобождение = умовно-дострокове звільнення
Alexander Onishko
2 +1a guess
Vladimir Dubisskiy


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
udo
условно-досрочное освобождение = умовно-дострокове звільнення


Explanation:
як це російське скорочення закралося в англійській текст - диву даюсь

Alexander Onishko
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Дякую Вам, Олександре! Я б ніколи не здогадалася. Насправді текст не перекладався ані з російської, ані з української, це англійський оригінал. Але у мене склалося враження, що автор тексту трохи знає російську термінологію по темі та полюбляє час від часу це демонструвати.
Дякую всім, хто зголосився допомогти!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sergey Savchenko: может быть, это перевод с русского или украинского, и английский переводчик не понял смысл? Загадка...
6 hrs
  -> Спасибо большое, Сергей! Я могу представить себе ситуацию, когда есть смысл переводить обратно. Например - какая-то правозащитная организация подготовила отчёт и на его основе иностранная организация приготовила инструкции не особо вдаваясь в смысл текста

7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
udo
a guess


Explanation:
Found something...

UDO (in English) stands for Unified Development Ordinance (Постанова про загальні стандарти будівництва) and, with this meaning, is quite often used.

Check here:
http://www.sanfordnc.net/planning/UDO/Article 5 - Supplement...

page 10.
Section 5.9 Correctional Facilities
and the next paragraph - I believe it fits.

це загальні стандарти яким мусять відповідати приміщення та територія де тримають ув'язнених - тобто це відповідає контексту (changes in the treatment of prisoners).

Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: Це більш вірогідно, ніж УДЗ-УДО
8 hrs