KudoZ home » English to Ukrainian » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

reflection group ECF

Ukrainian translation: група роздумів ЄКФ


22:08 Nov 26, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: reflection group ECF
Навела частково, тому що не можна наводити більше одного терміну на одне запитання. Наступний акронім буде у наступному запитанні, але повністю це звучить так:
...papers prepared by the reflection group ECF/GMF.
Grunia
Ukraine
Ukrainian translation:група роздумів ЄКФ
Explanation:
У ЄС створено „Групу роздумів” для визначення довгострокових пріоритетів розвитку Союзу
Одним із основних результатів засідання Європейської Ради, що тривало 13-14 грудня, стало створення „Групи роздумів” (Reflection group), спрямованої на визначення довгострокових пріоритетів розвитку Союзу (2020-2030 роки).

www.delblr.ec.europa.eu/page4187.html?SESSID...print

ЄКФ - Європейський культурний фонд
Європейський Культурний Фонд оголошує про програму культурної співпраці в Європі для поширення відкритих та демократичних думок ...
www.ucu.edu.ua/alumni/careera/vacancies/article;2711/
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Thank you, Ludwig!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4група роздумів ЄКФLudwig Chekhovtsov
3Європейський культурний фонд
Iren Dragan


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reflection group ecf
Європейський культурний фонд


Explanation:
[PDF] East European Reflection Group reports in print and online - [ Перевести эту страницу ]Формат файла: PDF/Adobe Acrobat - В виде HTML
Europe. The Group was launched in 2007 as a joint project of the European Cultural Foundation (ECF) and the. German Marshall Fund of the United States ( GMF) ...
www.mzz.gov.si/fileadmin/pageuploads/Kulturno_sodelovanje/E... -

Iren Dragan
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reflection group ecf
група роздумів ЄКФ


Explanation:
У ЄС створено „Групу роздумів” для визначення довгострокових пріоритетів розвитку Союзу
Одним із основних результатів засідання Європейської Ради, що тривало 13-14 грудня, стало створення „Групи роздумів” (Reflection group), спрямованої на визначення довгострокових пріоритетів розвитку Союзу (2020-2030 роки).

www.delblr.ec.europa.eu/page4187.html?SESSID...print

ЄКФ - Європейський культурний фонд
Європейський Культурний Фонд оголошує про програму культурної співпраці в Європі для поширення відкритих та демократичних думок ...
www.ucu.edu.ua/alumni/careera/vacancies/article;2711/

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thank you, Ludwig!