KudoZ home » English to Ukrainian » Tech/Engineering

hair curlers

Ukrainian translation: Приладдя для завивання волосся


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hair curlers
Ukrainian translation:Приладдя для завивання волосся
Entered by: Ludwig Chekhovtsov

15:10 Jan 11, 2002
English to Ukrainian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: hair curlers
Electric hair curlers
Ludwig Chekhovtsov
електричні щипці для завивання волосся
Explanation:
Або є це бігуді, але це вже дещо з історії...
апарати для завивання, щипці) та електросушарки для рук; електропраски; інші побутові електронагрівальні прилади; елементи опору нагрівальні, крім ...
... і аналогічних цілей; електротермічні апарати для завивки і сушіння волосся (наприклад, сушарки для волосся, бігуді, щипці) і електросушарки для рук; ...
http://www.customs.com.ua/cgi-bin/tnved.cgi
Selected response from:

Oleg Rudavin
Ukraine
Grading comment
Дякую, Олеже ! З Вашою допомогою я прийшов до висновку, що кращим варіантом буде: Електротермічне приладдя для завивання волосся, а відтак і просто - приладдя для завивання волосся. Ще раз спасибі.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2плойка
Marta Argat
5Бігуді для волосся, папільйоткиAYP
5електричні щипці для завивання волосся
Oleg Rudavin


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
електричні щипці для завивання волосся


Explanation:
Або є це бігуді, але це вже дещо з історії...
апарати для завивання, щипці) та електросушарки для рук; електропраски; інші побутові електронагрівальні прилади; елементи опору нагрівальні, крім ...
... і аналогічних цілей; електротермічні апарати для завивки і сушіння волосся (наприклад, сушарки для волосся, бігуді, щипці) і електросушарки для рук; ...
http://www.customs.com.ua/cgi-bin/tnved.cgi

Oleg Rudavin
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 34
Grading comment
Дякую, Олеже ! З Вашою допомогою я прийшов до висновку, що кращим варіантом буде: Електротермічне приладдя для завивання волосся, а відтак і просто - приладдя для завивання волосся. Ще раз спасибі.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
плойка


Explanation:
(альтернативно до всього пропонованого Олегом)

Marta Argat
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Dubisskiy: the best -
26 mins

agree  Alex_B: ...і таке рідне. Цікаво, яке в нього походження?
10 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Бігуді для волосся, папільйотки


Explanation:
Електричні бігуді для волосся, або папільйотки, або ж плойки

AYP
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 7