KudoZ home » English to Ukrainian » Tech/Engineering

polyester

Ukrainian translation: поліестер


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:polyester
Ukrainian translation:поліестер
Entered by: Ludwig Chekhovtsov

12:29 May 21, 2003
English to Ukrainian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: polyester
like material in textil idustry
maya pandeva
поліестер
Explanation:
Як обрати диван.
... Флок звичайно виробляють з таких тканин як бавовна, нейлон, штучна бавовна та поліестер ...
www.livs.com.ua/pro_.html

Галицькі контракти 10'2003
... Змінюється і склад тканин: поліестер або поліестер і бавовна, вовна і мохер. ...
www.kontrakty.com.ua/ukr/gc/nomer/2003/10/37.html

БУДІВЕЛЬНИЙ РИНОК N23'98
... листа використовують кілька видів полімерів: поліестер, полівінілхлорид, пурал ...
www.kontrakty.com.ua/ukr/gc/ nomer/1998/23-98/23bild.htm

ПП Слободян. Прайс-лист
...Нитки поліестер, 777 №40/2 (чорні,білі,кольрові),3.70грн. ...
www.users.bit.te.ua/sof/

TVC1
... В 1955 році полістирол було замінено на поліестер(мулар) який значно міцніший. ...
www.audiomaster.kiev.ua/publish/tvcourier/sobol.htm


--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-21 16:35:45 (GMT)
--------------------------------------------------

ПОЛИЭСТЕР (ПОЛИЭФИР) Торговые названия:
лавсан (Россия), дакрон (США), терилен (Великобритания), тергаль (Франция), теторон (Япония), элана (Польша), тесил (Чехия), гризукен (Германия) и др.
www.comcenter.com.ua/index.php?hp=2&cp=2


Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5поліестерLudwig Chekhovtsov
5 +2поліефір
Jarema
5 +1складний поліефір,Vassyl Trylis
4 +2my try below
Vladimir Dubisskiy


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
поліефір


Explanation:
Так.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-21 12:35:21 (GMT)
--------------------------------------------------

Поліефір,
бавовна та їх суміші.
www.vinytex.com/ukr/wesearch.php
бавовна, віскоза), штучного або синтетичного
волокна (поліпропілен, поліефір, поліамід
www.mifi.com.ua/cho.html

Jarema
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 222

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Yuri Smirnov: Polyether? Хоч воно й то ж саме, щоправда.
17 mins
  -> Чому ж ні?

agree  Myron Netchypor
53 mins

agree  Ol_Besh: :)
1 hr

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
поліестер


Explanation:
Як обрати диван.
... Флок звичайно виробляють з таких тканин як бавовна, нейлон, штучна бавовна та поліестер ...
www.livs.com.ua/pro_.html

Галицькі контракти 10'2003
... Змінюється і склад тканин: поліестер або поліестер і бавовна, вовна і мохер. ...
www.kontrakty.com.ua/ukr/gc/nomer/2003/10/37.html

БУДІВЕЛЬНИЙ РИНОК N23'98
... листа використовують кілька видів полімерів: поліестер, полівінілхлорид, пурал ...
www.kontrakty.com.ua/ukr/gc/ nomer/1998/23-98/23bild.htm

ПП Слободян. Прайс-лист
...Нитки поліестер, 777 №40/2 (чорні,білі,кольрові),3.70грн. ...
www.users.bit.te.ua/sof/

TVC1
... В 1955 році полістирол було замінено на поліестер(мулар) який значно міцніший. ...
www.audiomaster.kiev.ua/publish/tvcourier/sobol.htm


--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-21 16:35:45 (GMT)
--------------------------------------------------

ПОЛИЭСТЕР (ПОЛИЭФИР) Торговые названия:
лавсан (Россия), дакрон (США), терилен (Великобритания), тергаль (Франция), теторон (Япония), элана (Польша), тесил (Чехия), гризукен (Германия) и др.
www.comcenter.com.ua/index.php?hp=2&cp=2




Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 355
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yuri Smirnov: А як же ж ще? Поліестер він і э поліестер.
4 mins
  -> Щиро дякую !

agree  Oleg Prots: Саме так
11 mins
  -> Дуже дякую !

agree  Ol_Besh: :)
1 hr
  -> Дякую !

agree  Vassyl Trylis: поліестер - таки найкраще. І для крамаря теж.
4 hrs
  -> Велика подяка Вам і крамареві теж.

agree  Kirill Semenov
6 hrs
  -> Thank you !

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
my try below


Explanation:
the name for the material of those fibres - поліефір
the name for fabric made from those fibres - "поліестер"

Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 516

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarema: absolutely
4 mins

agree  Ol_Besh: :) :) :)
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
складний поліефір,


Explanation:
а просто поліефір (простий поліефір) буде polyether.
Словникам треба більше довіряти, особливо хімічним...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-21 17:14:16 (GMT)
--------------------------------------------------

...а не Галицьким Контрактам. Ви ще крамаря в хімтоварах спитайте.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-21 17:25:18 (GMT)
--------------------------------------------------

До речі, пане Людвігу, чи не написано в Галицьких контрактах \"поліестер або поліетер...\"? Варто придивитися, бо галичани часом мовні тонкощі теж шанують. Може й тут Аскеру слід врахувати ці варіанти, а вже як - хай сам думає. І не гнівайтесь на мене за шпильку, я не від злості, а заради поезії.

Vassyl Trylis
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 598

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: Так у даному випадку не в хімічні, а в текстильні словники дивитися треба. А що до мовних тонкощів, то галичани (й не тільки вони) вже б давно мені закинули, що це знов калька з російської. Але ж мовчать, значить все гаразд.
2 hrs
  -> polyester = поліестер, polyether = поліетер; а російська сюди ніяк не влазить :---)