KudoZ home » English to Ukrainian » Tech/Engineering

pneumatic feed device

Ukrainian translation: пневматичний пристрій подачі


11:57 Dec 22, 2003
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: pneumatic feed device
As claimed in one feature of the apparatus as claimed in the invention, the means for supplying coarse-grained material is designed as a pneumatic feed device.
Alexander Onishko
Ukrainian translation:пневматичний пристрій подачі
Explanation:
від слова "подавати"
"живити" не зовсім підходить, бо це повязано із забезпеченням енергією і т.п., тобто для приведення чогось в рух, дію.
Selected response from:

Mykhailo Kolaichuk
Ukraine
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5пневматичний живильникLudwig Chekhovtsov
4пневматичний пристрій подачі
Mykhailo Kolaichuk


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
пневматичний живильник


Explanation:
Або, якщо бажаєте, пневматичний живильний пристрій (засіб)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-22 13:34:04 (GMT)
--------------------------------------------------

ЖИВИЛЬНИК, *питатель, **feeder, ***Speiser - Машина або пристрій для рівномірної подачі регульованої кількості вихідного матеріалу в різні види технологічного (напр., збагачувального) устаткування

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 355

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пневматичний пристрій подачі


Explanation:
від слова "подавати"
"живити" не зовсім підходить, бо це повязано із забезпеченням енергією і т.п., тобто для приведення чогось в рух, дію.

Mykhailo Kolaichuk
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 96