KudoZ home » English to Urdu » Human Resources

to see

Urdu translation: dekhnA


12:36 Jun 19, 2005
English to Urdu translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: to see
I use my eyes to see materia around me.
Teres
Urdu translation:dekhnA
Explanation:
Maein apne As pAs ki cheezo(n) ko dekhne kay liye apni Ankho(n) kA istemAl kartA hoo(n).
Selected response from:

chopra_2002
India
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3dekhnA
chopra_2002
5Dekna
Tanvir
5'dekhney kay liye'najma
3 +1Mai apni ankhon se aas-paas ki chizon ko dekhta/dekhti hun.
Balasubramaniam L.


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
dekhnA


Explanation:
Maein apne As pAs ki cheezo(n) ko dekhne kay liye apni Ankho(n) kA istemAl kartA hoo(n).

chopra_2002
India
Specializes in field
Native speaker of: Native in HindiHindi
PRO pts in category: 1

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balasubramaniam L.
23 mins
  -> :o)

agree  Asghar Bhatti
20 hrs
  -> :o) Thanks a lot

agree  Shahab Arif
6 days
  -> Thank you!

47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Mai apni ankhon se aas-paas ki chizon ko dekhta/dekhti hun.


Explanation:
Mai apni ankhon se aas-paas ki chizon ko dekhta/dekhti hun.

dekhta if subject Mai is masculine
dekhti if subject Mai is feminine.

Balasubramaniam L.
India
Native speaker of: Native in HindiHindi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chopra_2002: another shade
36 mins
  -> Thank you.

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Dekna


Explanation:
Main nay apni aankhain istimaal ki, aas paas ki chizon ko dekhany kay liya.

Tanvir
Works in field
Native speaker of: Native in UrduUrdu

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
'dekhney kay liye'


Explanation:
mein apney ird gird ki chizeyn 'dekhney kay liye' ankhein istimal karta hoon

najma
United States
Native speaker of: Native in UrduUrdu




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Balasubramaniam L., Tanvir, chopra_2002
Non-PRO (1): Kamran Nadeem