URDU TRANSLATION IS REQUIRED FOR THE BELOW GIVEN EXPLANATION PLZ

Urdu translation: ⁠⁠⁠عمومی طور پر مسئلہ کم کپڑے پہننے کی وجہ سے ہوتا ہے، خصوصاً سرد موسم میں۔

English to Urdu translations [PRO]
Medical - Medical (general) / MEDICAL/ EDUCATION
English term or phrase: URDU TRANSLATION IS REQUIRED FOR THE BELOW GIVEN EXPLANATION PLZ
Generally, the problem lies with too little clothing being worn, especially in cold weather. This calls for the expenditure of greater nerve force in maintaining body temperature.
faisal javaid
Canada
Urdu translation:⁠⁠⁠عمومی طور پر مسئلہ کم کپڑے پہننے کی وجہ سے ہوتا ہے، خصوصاً سرد موسم میں۔
Explanation:
⁠⁠⁠عمومی طور پر مسئلہ کم کپڑے پہننے کی وجہ سے ہوتا ہے، خصوصاً سرد موسم میں۔ یہ جسم کا درجۂ حرارت برقرار رکھنے میں زیادہ اعصابی توانائی کا تقاضا کرتا ہے۔
Selected response from:

Shikeb Shirazi
Pakistan
Grading comment
Thank you very much.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2⁠⁠⁠عمومی طور پر مسئلہ کم کپڑے پہننے کی وجہ سے ہوتا ہے، خصوصاً سرد موسم میں۔
Shikeb Shirazi
5 +1عموماً، مسئلہ بنتا ہے
Qamar Ali Khan
5عام طور پر
irshadkhan
4عام طور پر
Basit Gulzar


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
urdu translation is required for the below given explanation plz
عام طور پر


Explanation:
Generally, the problem lies with too little clothing being worn, especially in cold weather. This calls for the expenditure of greater nerve force in maintaining body temperature.
عام طور پر، مسئلہ چھوٹے کپڑوں سے بھی ہوتا ہے جو پہنی گئی ہے، خاص طور پر سردیوں میں۔ یہ دعوت دیتا ہے اچھے طریقے سے اعصابی طاقت کو صرف کرنے کے لیے جو کہ بدن کی خرارت کو برقرار رکھتا ہے

irshadkhan
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in UrduUrdu, Native in Pashto (Pushto)Pashto (Pushto)

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
urdu translation is required for the below given explanation plz
عموماً، مسئلہ بنتا ہے


Explanation:
عموماً، مسئلہ بنتا ہے جب، خاص طور پر سرديوں ميں، ناکافی لباس (کپڑوں) کا عستعمال کيا جاۓ۔ يہ چيز جسمانی درجہِ حرارت کو برقرار رکھنے کيليۓ اعصاابی طاقت کے زيادہ استعمال کو دعوت ديتی ہے۔

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2016-12-10 08:16:31 GMT)
--------------------------------------------------

زيادہ استعمال کی وجہ بنتی ہے۔

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2016-12-10 10:42:55 GMT)
--------------------------------------------------

براہ کرم مندجہ بالا تفصیل ميں لفظ ؔعستعمالؔ کو ؔاستعمالؔ پڑھا جاۓ۔ غلطی کی نشاندہی پر ميں جناب ايم ڈی عيسیً صاحب کا انتہائی مشکور ہوں۔

Qamar Ali Khan
Pakistan
Native speaker of: Native in BaluchiBaluchi, Native in UrduUrdu

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Md Eisa: سب سے پہلے عستمال کو استعمال کرلیا جائے
39 mins
  -> بہت شکريہ غلطی کی نشاندہی کا۔ آپ درست فرماتے ہيں۔ لفظ استعمال ہی ہے۔ جزاک الللہ

neutral  Moazzam Ali: dawat ki jagah taqaza krne ka lafz ziyada munasib ha...jesa k shakib sb ne istemal kia ha...
19 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
urdu translation is required for the below given explanation plz
⁠⁠⁠عمومی طور پر مسئلہ کم کپڑے پہننے کی وجہ سے ہوتا ہے، خصوصاً سرد موسم میں۔


Explanation:
⁠⁠⁠عمومی طور پر مسئلہ کم کپڑے پہننے کی وجہ سے ہوتا ہے، خصوصاً سرد موسم میں۔ یہ جسم کا درجۂ حرارت برقرار رکھنے میں زیادہ اعصابی توانائی کا تقاضا کرتا ہے۔

Shikeb Shirazi
Pakistan
Works in field
Native speaker of: Native in UrduUrdu, Native in PanjabiPanjabi
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thank you very much.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Moazzam Ali: thats good but i suggest replacement of "kam kapre" with "halky kapre"
14 hrs
  -> JazakAllah

agree  Irshad Muhammad
19 hrs
  -> JazakAllah

11 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urdu translation is required for the below given explanation plz
عام طور پر


Explanation:
مسئلہ عام طور پر کم کپڑے پہننے کی وجہ سے ہوتا ہے، خاص طور پر سردیوں میں۔ اس لیے جسم کا درجہ حرارت برقرار رکھنے کے لیے اعصابی نظام کو زیادہ توانائی خرچ کرنی پڑتی ہے۔

Basit Gulzar
Pakistan
Native speaker of: Native in UrduUrdu