mailer

Latvian translation: aerogramma

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Estonian term or phrase:mailer
Latvian translation:aerogramma
Entered by: Kristīne Biezā

09:53 Jun 18, 2003
Estonian to Latvian translations [PRO]
Estonian term or phrase: mailer
http://www.kruul.ee/mailer.html- Tas ir vieniigais izskaidrojums, ko esmu internetaa atradusi (izdruka uz offset papiira ar adresi, salociita, nav nepiecieshama aploksne, lai nosuutiitu pa pastu)
Kristīne Biezā
Latvia
aerogramma
Explanation:
100%, tas ir filateelijas termins - ir taads suutiijumu veids, pats shaadas aerogrammas esmu sanneemis (piem, Indijaa taas ir plassi izplatiitas, jo pi vinjiem ir probleemas ar papiiru un aerogramma ir leetaaka, jo nav jaaievieto aplonsnee). Aerogrammaamm, ja nemaldos, ir arii iipaass tarifs (videejais starp pastkarti un veestuli). Latvijas pasts gan taas nepopularizee, bet suutiit var apmaksaajot veestules pasta tarifu :)))

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-20 15:47:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Iisteniibaa preciizi apstiprinaatu latviskojumu shim terminam neesmu redzeejis (par cik Latvijaa aerogrammas naf oficiaali atziitas), bet visi filateelisti Latvijaa shos pasta suutiijumus sauc par aerogrammaam (no angllu \"aerogram\")
http://glossary.usstamps.org/glossary2.html
Aerogram - a sheet of paper with a strategically placed stamp-like indicium that prepays air mail postage. After the message and the name and address of the recipient are written, the sheet is folded, sealed and mailed. No enclosures are permitted. Also see Private Aerogram Scott numbers for aerograms and air mail stamped envelopes begin with UC

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-20 15:50:51 (GMT)
--------------------------------------------------

Tikko apskatiijos linku uz \"http://www.kruul.ee/mailer.html\" - no Indijas sannemtaas aerogrammas izstaas pilniigi taadas passas, ja interesee, varu maajaas pamekleet un paraadiit :)))
Selected response from:

Vents Villers
Grading comment
Liels paldies! Klienc gan piekrita tam pasham mailer, bet man jau taa bija principa lieta...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5aerogramma
Vents Villers
4e-pasta klienta programma
Uldis Liepkalns
4e-pasta klienta programma, e-pasta sūtītājs
Uldis Liepkalns


Discussion entries: 4





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
e-pasta klienta programma, e-pasta sūtītājs


Explanation:
IMHO, ar papīra vēstuli tam nav sakara...:
meiler e-postisüsteemi klientprogramm, e-posti kasutajaliides /-> mail server;
mailer-daemon
meilideemon;
mail server
meiliserver (1) e-postivahetust teiste meiliserveritega korraldav ja kohalikke meilereid teenindav programm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-18 10:30:26 (GMT)
--------------------------------------------------

šī mana atbilde tik ilgi neparādījās, ka nospriedu, ka buus kur vados iesprūdusi :)

Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
e-pasta klienta programma


Explanation:
Manuprāt ar papīru tam sakara tomeer nebūs, bet nezinu jau kontekstu.

Igauņu datorterminu vaardniica:
http://ee.www.ee/AKS/

vai var rakstīt GOOGLEē
"mailer+estonian"

Uldis Liepkalns
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in RussianRussian

2 days 5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
aerogramma


Explanation:
100%, tas ir filateelijas termins - ir taads suutiijumu veids, pats shaadas aerogrammas esmu sanneemis (piem, Indijaa taas ir plassi izplatiitas, jo pi vinjiem ir probleemas ar papiiru un aerogramma ir leetaaka, jo nav jaaievieto aplonsnee). Aerogrammaamm, ja nemaldos, ir arii iipaass tarifs (videejais starp pastkarti un veestuli). Latvijas pasts gan taas nepopularizee, bet suutiit var apmaksaajot veestules pasta tarifu :)))

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-20 15:47:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Iisteniibaa preciizi apstiprinaatu latviskojumu shim terminam neesmu redzeejis (par cik Latvijaa aerogrammas naf oficiaali atziitas), bet visi filateelisti Latvijaa shos pasta suutiijumus sauc par aerogrammaam (no angllu \"aerogram\")
http://glossary.usstamps.org/glossary2.html
Aerogram - a sheet of paper with a strategically placed stamp-like indicium that prepays air mail postage. After the message and the name and address of the recipient are written, the sheet is folded, sealed and mailed. No enclosures are permitted. Also see Private Aerogram Scott numbers for aerograms and air mail stamped envelopes begin with UC

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-20 15:50:51 (GMT)
--------------------------------------------------

Tikko apskatiijos linku uz \"http://www.kruul.ee/mailer.html\" - no Indijas sannemtaas aerogrammas izstaas pilniigi taadas passas, ja interesee, varu maajaas pamekleet un paraadiit :)))

Vents Villers
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Liels paldies! Klienc gan piekrita tam pasham mailer, bet man jau taa bija principa lieta...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search