KudoZ home » Finnish to Estonian » Tech/Engineering

piikkaus

Estonian translation: sälkamine


23:06 Nov 29, 2001
Finnish to Estonian translations [PRO]
Tech/Engineering / Material processing
Finnish term or phrase: piikkaus
Electrical tools
aivo roos
Estonia
Estonian translation:sälkamine
Explanation:
Nii pakub RIL 199
Tegemist on (eeskätt) betooni purustamisega vastava tööriista - perforaatori - abil (piikkauskone)
Selected response from:

raivo
Estonia
Grading comment
tänan.
aivo roos
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sälkamineraivo
4harjaslihvimineAndres Lepp


  

Answers


1 day 7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
harjaslihvimine


Explanation:
piikkikiillotus - metalli lihvimine, ka kaustatud pindade puhastamiseks harjastega (betoon, kalju jne)

Andres Lepp
Estonia
Native speaker of: Native in EstonianEstonian
PRO pts in pair: 52
The asker has declined this answer

7 days   confidence: Answerer confidence 5/5
sälkamine


Explanation:
Nii pakub RIL 199
Tegemist on (eeskätt) betooni purustamisega vastava tööriista - perforaatori - abil (piikkauskone)

raivo
Estonia
PRO pts in pair: 10
Grading comment
tänan.
aivo roos