manuscopique

Croatian translation: teleskopski manipulator (ili bager, utovarivač)

08:47 Apr 27, 2018
French to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware
French term or phrase: manuscopique
Poštovane kolege,

Potreban mi je ovaj termin na grvatskom jeziku, radi se o građevinskim strojevima:

Excavation des terres au moyen de pelles ou manuscopique par opérateur 1 pendant que l’opérateur 2 effectue un abattage des poussières à l’eau.

Hvala svima!
Đana Šurković
Bosnia and Herzegovina
Croatian translation:teleskopski manipulator (ili bager, utovarivač)
Explanation:
http://www.teknoxgroup.com/hr/proizvodi/strojevi/teleskopski...

pošto ima dva ili četiri dodatna kraka za kretanje još se zove hodajući ili "pauk" teleskopski bager
Selected response from:

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Rovokopač
Srmen Donlagic
3teleskopski viličar/utovarivač
Tatjana Kovačec
3teleskopski manipulator (ili bager, utovarivač)
Lingua 5B


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
teleskopski manipulator (ili bager, utovarivač)


Explanation:
http://www.teknoxgroup.com/hr/proizvodi/strojevi/teleskopski...

pošto ima dva ili četiri dodatna kraka za kretanje još se zove hodajući ili "pauk" teleskopski bager

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
teleskopski viličar/utovarivač


Explanation:
mislim da se radi samo o tome:

téléscopique, zapravo, neka vrsta
https://euromarkt.hr/ovlasteni-manitou-zastupnik-za-hrvatsku...



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-04-27 10:41:58 GMT)
--------------------------------------------------

S time da bih ja u ovom slučaju rekla utovarivač

Tatjana Kovačec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Rovokopač


Explanation:
Kako sam uspio zaključiti iz konteksta, ovdje se radi o namjenskoj mašini za kopanje zemlje a ne o strojevima za premještanje i dizanje tereta ( iako se izraz manuskopski koristi za viličare može se koristiti i za druge vrste dizalica), tako da mislim da je ovdje konkretno riječ o rovokopaču ili mini rovokopaču (ovisno o projektu) korištenom od strane rukovatelja, dok drugi radnik uz pomoć vode suzbija širenje prašine....

--------------------------------------------------
Note added at 9 sati (2018-04-27 17:58:30 GMT)
--------------------------------------------------

Iako neki od tih manuskopskih strojeva ( sa teleskopskom rukom ) mogu obavljati više funkcija, ovdje je konkretno riječ o rovokopaču....

Srmen Donlagic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search