foret à plaquettes carbure

Croatian translation: karbidno svrdlo

18:54 Oct 1, 2019
French to Croatian translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
French term or phrase: foret à plaquettes carbure
Poštovane kolege,

Potreban mi je ovaj termin na hrvatskom jeziku, evo konteksta:

PERCEUSE DE RAILS ULTRA LEGERE

Veiller à ce que le foret à plaquettes carbure ne soit jamais en contact avec une traverse ou du ballast ou autre corps étranger.

Avant de déplacer la machine ou entre deux séquences de perçage, arrêter le moteur et faire revenir le foret à plaquettes carbure en position arrière au maximum, de manière à ce qu’il soit protégé des chocs.

Avant de mettre en place le foret à plaquettes carbure correspondant au diamètre du trou à percer, vérifier que les plaquettes carbure soient bien fixées sur le corps du foret, en bon état et que leurs arêtes de coupe (parties rectilignes et coins arrondis) ne soient ni cassées, ni émoussées, ni ébréchées.

Hvala svima!
Djana Surkovic
Bosnia and Herzegovina
Croatian translation:karbidno svrdlo
Explanation:
Radi se o svrdlima na čijem su vrhu montirane (trajne ili zamjenjive) pločice od karbidnog materijala (metalnih karbida) čija tvrdoća omogućuje bušenje tvrdih materijala. Uobičajen je i naziv "vidija", ali to je udomaćeno trgovačko ime.

Iako bi puni prijevod bio "svrdlo s karbidnim pločicama", podrazumijeva se da nije cijelo svrdlo izrađeno od karbida, već samo vrh.
Selected response from:

drazenborcic
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5karbidno svrdlo
drazenborcic
4bušilica s karbidnom burgijom/karbidna bušilica
Srmen Donlagic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bušilica s karbidnom burgijom/karbidna bušilica


Explanation:
Karbidne bušilice tj. burgije jako otporne i predviđene za bušenje iznimno čvrstih materijala ...


https://www.diager.com/produit/foret-metaux-a-plaquette-carb...

http://www.wurth.ba/Public/OnlineShop/ProductDetailsPage.asp...

https://www.bosch-professional.com/rs/sr/karbidne-burgije-za...


Srmen Donlagic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
karbidno svrdlo


Explanation:
Radi se o svrdlima na čijem su vrhu montirane (trajne ili zamjenjive) pločice od karbidnog materijala (metalnih karbida) čija tvrdoća omogućuje bušenje tvrdih materijala. Uobičajen je i naziv "vidija", ali to je udomaćeno trgovačko ime.

Iako bi puni prijevod bio "svrdlo s karbidnim pločicama", podrazumijeva se da nije cijelo svrdlo izrađeno od karbida, već samo vrh.

Example sentence(s):
  • Dremel TRIO Višenamjensko karbidno svrdlo za rezanje (TR563)

    https://edigital.hr/multi-strojevi/dremel-trio-visenamjensko-karbidno-svrdlo-za-rezanje-tr563-p253038
drazenborcic
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search