International Translation Day 2018

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 25-26th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

animation cellule

Czech translation: vedení kontrolního dne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:animation cellule de synthèse chantier
Czech translation:vedení kontrolního dne
Entered by: Vlasta Jiranová

10:33 Feb 8, 2012
French to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Construction organization
French term or phrase: animation cellule
úkoly pro stavbyvedoucího:

- contrôle et/ou proposition de validation d’études d’exécution ou autres,
- animation cellule de synthèse chantier,
- études d’adaptation en usine ou sur chantier.

díky!
Vlasta Jiranová
Czech Republic
vedení kontrolního dne
Explanation:
Ověřené to není, ale z jiných kontextů usuzuju, že cellule de synthese je nějaký tým, který vyhodnocuje, co už se udělalo a co se dělat bude. Manžel je stavař a pravidelně chodívá na tzv. kontrolní dny, kdy se sejdou zástupci investora i stavby a vyhodnocují dosavadní postup a rozhodují o dalším. Stavbyvedoucí tyto kontrolní dny svolává.

--------------------------------------------------
Note added at 55 min (2012-02-08 11:28:38 GMT)
--------------------------------------------------

ještě po konzultaci přidávám další možnou variantu a to cellule de synthese jako "výrobní porada" i to se na stavbách děje a může to vést a organizovat stavbyvedoucí. V případě kontrolního dne organizovaného stavbyvedoucím by šlo o kontrolu prací prováděných subdodavateli
Selected response from:

Kateřina Kyslíková
Grading comment
Díky, Katko!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3vedení kontrolního dne
Kateřina Kyslíková
3podpora (plánovacího) výboru
Ales Horak


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podpora (plánovacího) výboru


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 27 min (2012-02-08 11:01:20 GMT)
--------------------------------------------------

cellule de synthèse - plánovací výbor zřejmě

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Díky!


46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vedení kontrolního dne


Explanation:
Ověřené to není, ale z jiných kontextů usuzuju, že cellule de synthese je nějaký tým, který vyhodnocuje, co už se udělalo a co se dělat bude. Manžel je stavař a pravidelně chodívá na tzv. kontrolní dny, kdy se sejdou zástupci investora i stavby a vyhodnocují dosavadní postup a rozhodují o dalším. Stavbyvedoucí tyto kontrolní dny svolává.

--------------------------------------------------
Note added at 55 min (2012-02-08 11:28:38 GMT)
--------------------------------------------------

ještě po konzultaci přidávám další možnou variantu a to cellule de synthese jako "výrobní porada" i to se na stavbách děje a může to vést a organizovat stavbyvedoucí. V případě kontrolního dne organizovaného stavbyvedoucím by šlo o kontrolu prací prováděných subdodavateli

Kateřina Kyslíková
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Grading comment
Díky, Katko!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search