pôle

Dutch translation: aspect

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:pôle
Dutch translation:aspect
Entered by: Kaat

12:52 Apr 26, 2005
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
French term or phrase: pôle
Trois pôles sont importants dans la finalité de cette fonction: un pôle "stratégique", un pôle "influencing" et un pôle "opérationnel".
Kaat
aspect
Explanation:
nog een mogelijkheid. Deze zou beter kunnen passen in de wijdere context
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
Past perfect in de context. Dank je wel.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5pijler
bernadette schumer
4 +1element
Bart Vanderbruggen
3aspect
Leo te Braake | dutCHem
3dimensie
Jan Willem van Dormolen


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pôle
element


Explanation:
Drie elementen zijn van belang.

Bart Vanderbruggen
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ellen-Marian Panissières
0 min

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
pôle
pijler


Explanation:
Algemene Rekenkamer - Strategie 2004-2009
... Strategische pijler 'Functioneren openbaar bestuur' Onder de noemers 'systematisch
bijdragen aan ... Strategische pijler 'Presteren openbaar bestuur' ...
www.rekenkamer.nl/cgi-bin/as.cgi/ 0282000/c/start/file=/9282300/modules/gyunkrfb - 16k - 24 avr 2005 - En cache - Pages similaires

[PDF] 1. “Op hete kolen”
Format de fichier: PDF/Adobe Acrobat - Version HTML
... een fysieke en een sociale pijler -, alsmede een strategische pijler voor ...
Strategische pijler. In de huidige kernagenda en in de bestuurstaken voor ...
www.brunssum.nl/raadsvoorstellen/2005 12 april/ WGR+regeling%20Parkstad%20Limburg%20(35).pdf - Pages similaires

[DOC] Personferentie 7 november 2000
Format de fichier: Microsoft Word 6 - Version HTML
... De tweede strategische pijler betreft de sterke groei in specifieke ...
De derde strategische pijler betreft uitbreiding van het dienstenpakket bij ...
www.arcadis.nl/resources/q3 2000 pcinl nl.doc - Pages similaires

Janssen de Jong
... De tweede strategische pijler is het innemen van posities in de periferie van
het bouwproces ofwel in niches. Daar zijn betere rendementen mogelijk dan ...
www.jajo.com/strategie.php - 9k - En cache - Pages similaires

Royal Wessanen nv
... Daarom is een tweede strategische pijler noodzakelijk die logisch aansluit op
de huidige focus en extra groeimogelijkheden oplevert. ...
www.wessanen.com/3_1_media_press_releases_031203_nl.asp - 17k - En cache - Pages similaires


bernadette schumer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: French
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TMJS
3 mins

agree  Evert DELOOF-SYS
6 mins

agree  Moose Media
9 mins

agree  Mariette van Heteren
14 mins

agree  ilse van haneghem
18 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pôle
dimensie


Explanation:
Zo blijf je in het betreffende jargon...

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 12

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pôle
aspect


Explanation:
nog een mogelijkheid. Deze zou beter kunnen passen in de wijdere context

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Past perfect in de context. Dank je wel.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search