faux-peignes

Dutch translation: opzetkammen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:faux-peignes
Dutch translation:opzetkammen
Entered by: Marianne Sluyter

07:04 Apr 2, 2005
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Kappersbenodigdheden
French term or phrase: faux-peignes
Een set van 2 faux-peignes. Staat in de buurt van de tondeuses, dus heeft er mogelijk mee te maken.
Marianne Sluyter
opzetkammen
Explanation:
met een tondeuse zonder opzetkam heeft de kapper nog steeds een echte kam nodig om de lengte vh haar te bepalen

Ergonomisch design met luxe softgrip
Tondeuse werkt op netspanning
Inclusief accessoires: 4 opzetkammen:
3, 6, 9 en 18mm, borstel, kam, schaar en olie
Selected response from:

rodi
Belgium
Grading comment
Zou best eens kunnen
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2opzetkammen
rodi
2scheerkop
Steven Mertens


  

Answers


1 day 23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
scheerkop


Explanation:
plastick scheerkoppen die op een tondeuse kunnnen gezet worden om de het haar op een bepaalde lengte af te scheren. Bij een tondeuse zijn er meestal een paar scheerkoppen bijgesloten.

Hoop dat je er iets mee bent

Succes

Steven

Steven Mertens
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch

1 day 21 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
opzetkammen


Explanation:
met een tondeuse zonder opzetkam heeft de kapper nog steeds een echte kam nodig om de lengte vh haar te bepalen

Ergonomisch design met luxe softgrip
Tondeuse werkt op netspanning
Inclusief accessoires: 4 opzetkammen:
3, 6, 9 en 18mm, borstel, kam, schaar en olie


rodi
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Zou best eens kunnen




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search