le frigo poste d’envoi

Dutch translation: koelkast voor te serveren gerechten

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:le frigo poste d’envoi
Dutch translation:koelkast voor te serveren gerechten
Entered by: Ellen-Marian Panissières

08:22 Jun 14, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Food & Drink / Plek in de keuken
French term or phrase: le frigo poste d’envoi
Filme, date et place-le dans le frigo poste d’envoi.

Ik word helemaal gek geloof ik. Zouden ze een doorgeefluik bedoelen dat koelt om de gerechten vers te houden? Of is het een speciale koelkast dat voor de producten bedoeld is die geserveerd gaan worden?
Ellen-Marian Panissières
France
koelkast voor te serveren gerechten
Explanation:
Wij kunnen op afstand niet in jouw tekst kijken, en weten dus nog minder dan jij wat er eigenlijk bedoeld wordt. Aan bovenstaande vertaling kun je m.i. geen buil vallen. Of anders gezegd, als het niet duidelijk is kan je het best iets heel algemeens gebruiken.
Selected response from:

Nicolette Ri (X)
Grading comment
Ik hou het hierop, ook al vind ik de oplossing van Tineke ook goed. Dank jullie wel alletwee, zonder context vond ik dit echt moeilijk!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4koelkast voor te serveren gerechten
Nicolette Ri (X)
3koelkast in de uitgifteruimte
Tineke Pockelé


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koelkast voor te serveren gerechten


Explanation:
Wij kunnen op afstand niet in jouw tekst kijken, en weten dus nog minder dan jij wat er eigenlijk bedoeld wordt. Aan bovenstaande vertaling kun je m.i. geen buil vallen. Of anders gezegd, als het niet duidelijk is kan je het best iets heel algemeens gebruiken.

Nicolette Ri (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 23
Grading comment
Ik hou het hierop, ook al vind ik de oplossing van Tineke ook goed. Dank jullie wel alletwee, zonder context vond ik dit echt moeilijk!!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koelkast in de uitgifteruimte


Explanation:
Denk ik. Van hieruit worden de gerechten inderdaad geserveerd. Zie ook google.
Of anders inderdaad een algemenere omschrijving zoals Nicolette ook voorstelt.

Tineke Pockelé
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 23




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search