à fleur

Dutch translation: vlakbouw

13:50 May 19, 2008
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / keukenapparaten
French term or phrase: à fleur
Pour encastrement à fleur:

Het gaat over inductiekookplaten van een fornuis. Gaat het hier over opbouw?
Koenraad Van den Driessche
Dutch translation:vlakbouw
Explanation:
min of meer het tegendeel van opbouw, waar er een opstaande rand ontstaat. Zie ook bij spoelbakken, daar heb je dat ook.

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2008-05-20 13:05:17 GMT)
--------------------------------------------------

of vlakke inbouw, dat kan ook
Selected response from:

Anne-Marie Kalkman
Grading comment
bedankt kalkje, dit is exact de term die de lading dekt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2inbouw aan de oppervlakte
Marcel F
4vlakbouw
Anne-Marie Kalkman


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
inbouw aan de oppervlakte


Explanation:
Zó zou ik het zeggen. Die kookplaten worden ingebouwd (encastré) maar ze steken niet boven de oppervlakte uit. ('Flush-mounted' in het Engels)

Marcel F
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrenchFrench
Notes to answerer
Asker: bedankt Marcel, je antwoord hielp me al goed op weg.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carolien de Visser: inderdaad inbouw van het apparaat gelijk met de oppervlakte
3 hrs

agree  jozef-jan markey (X): jazeker, in hetzelfde vlak
4 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vlakbouw


Explanation:
min of meer het tegendeel van opbouw, waar er een opstaande rand ontstaat. Zie ook bij spoelbakken, daar heb je dat ook.

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2008-05-20 13:05:17 GMT)
--------------------------------------------------

of vlakke inbouw, dat kan ook

Anne-Marie Kalkman
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
bedankt kalkje, dit is exact de term die de lading dekt




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search