les plages horaires

Dutch translation: de tijd (van de dag)

18:09 Sep 18, 2005
French to Dutch translations [PRO]
Human Resources
French term or phrase: les plages horaires
· Il y a deux ans une offre de prix a été demandée pour des prestations en soirée, mais vu les plages horaires celles-ci s'avéraient trop chères.
Het gaat om werknemers in bijv. de horeca die werken in een stelsel waarbij ze in de voormiddag bijv. van 9 tot 13 u werken, vervolgens een paar uur vrij hebben en 's avonds bijv. van 18 tot 22 u werken.
Alvast bedankt.
Kaat
Dutch translation:de tijd (van de dag)
Explanation:
heel gewoon. Of zoiets als: omdat dit buiten de gewone werktijden valt...
Maar dat zal je zelf ook wel bedacht hebben.
NB: celles-ci slaat op prestations.
Selected response from:

Nicolette Ri (X)
Grading comment
Dank je.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2de tijd (van de dag)
Nicolette Ri (X)
3werkrooster
daniele toren


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
de tijd (van de dag)


Explanation:
heel gewoon. Of zoiets als: omdat dit buiten de gewone werktijden valt...
Maar dat zal je zelf ook wel bedacht hebben.
NB: celles-ci slaat op prestations.

Nicolette Ri (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dank je.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gerda Rijsselaere: of: het moment van de dag, de avonduren, ...
5 hrs

agree  Tineke Pockelé: werktijden
11 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
werkrooster


Explanation:
succes

daniele toren
Native speaker of: French




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search