bac +2

Dutch translation: niveau Bac + 2

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:bac +2
Dutch translation:niveau Bac + 2
Entered by: Evert DELOOF-SYS

14:55 Feb 10, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
French term or phrase: bac +2
des candidats ayant un niveau bac +2

Hoe zou je dit in het Nederlands vertalen of zou je het gewoon laten en specifieren welk niveau het juist is? Kan iemand mij zeggen welk niveau het is?
Benedicte Annys
niveau Bac + 2
Explanation:
zou ik onvertaald laten en inderdaad speciferen waarover welk niveau het gaat.
Volgende referentie zou moeten deel uitmaken van je voetnoten (uitstekend, zondermeer)

http://www.cnam.fr/home/formations/Dipl/niv2.htm
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5niveau Bac + 2
Evert DELOOF-SYS
4vwo+2jaar hoger of academisch onderwijs
xuomil


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
niveau Bac + 2


Explanation:
zou ik onvertaald laten en inderdaad speciferen waarover welk niveau het gaat.
Volgende referentie zou moeten deel uitmaken van je voetnoten (uitstekend, zondermeer)

http://www.cnam.fr/home/formations/Dipl/niv2.htm

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 65

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vwo+2jaar hoger of academisch onderwijs


Explanation:
propedeuse + 1 jaar vervolgstudie

(VWO=middelbare school: voorbereidend wetenschappelijk onderwijs
Zonder vwo wordt men in NL na de propedeuse (1e jr HBO met succes afgesloten)op de universiteit toegelaten.

propedeuse, zie 2e link onderaan(Nuffic, equivalenteninstantie)
http://www.nuffic.nl/diploma/nederland/algemeen.html


    Reference: http://www.ambafrance.nl/page.cfm?PageID=16
    Reference: http://www.nuffic.nl:3500/service/factsh/voorlichtingho_1199...
xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search