support en terme

Dutch translation: steun voor

11:55 Mar 24, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
French term or phrase: support en terme
dans le cadre d'une PME, elle peut être le support en terme de DRH
Benedicte Annys
Dutch translation:steun voor
Explanation:
In een KMO kan zij de personeelsafdeling bijstaan.
(suggestie)

terme moet volgens mij hier termes zijn.

DRH : Département des Ressources Humaines

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-24 12:36:30 (GMT)
--------------------------------------------------

Waarschijnlijk wordt bedoeld: kan zijn het personeelsbeheer op zich nemen.
Selected response from:

Karel Theys
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kan zij de rol van (personeelsdirecteur/-directrice, HRM manager,...) op zich nemen....
Evert DELOOF-SYS
3steun voor
Karel Theys


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
steun voor


Explanation:
In een KMO kan zij de personeelsafdeling bijstaan.
(suggestie)

terme moet volgens mij hier termes zijn.

DRH : Département des Ressources Humaines

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-24 12:36:30 (GMT)
--------------------------------------------------

Waarschijnlijk wordt bedoeld: kan zijn het personeelsbeheer op zich nemen.


    Reference: http://www.chh.be/Le_CHH_et_ses_services/S__Administratifs/S...
Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Evert DELOOF-SYS: vele KMO's hebben geen eigen HRM-afdeling, vandaar mijn suggestie (zie hieronder)
5 hrs
  -> Je hebt gelijk. Ik heb wat te snel en ondoordacht geantwoord, vandaar mijn "note added" (zijn = zij)

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kan zij de rol van (personeelsdirecteur/-directrice, HRM manager,...) op zich nemen....


Explanation:
-(...van een KMO), kan zij de rol van...op zich nemen
- kan zij ondersteuning bieden aan/steunpilaar zijn voor de afdeling personeelszaken
- kan zij de afdeling HRM voor haar rekening nemen

verschillende mogelijkheden, uiteraard;


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 65




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search