assurer une permanence

Dutch translation: een bestendige dienst waarnemen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:assurer une permanence
Dutch translation:een bestendige dienst waarnemen
Entered by: Karel Theys

17:05 Mar 25, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Management
French term or phrase: assurer une permanence
La secretaire doit pouvoir assurer une permanence auprès des interlocuteurs extérieurs à la Direction.

Met veel dank
Benedicte Annys
een bestendige dienst waarnemen
Explanation:
tussen externe gesprekspartners en de Directie (dit laatste stukje wijkt wat af van de Franse tekst, maar ik vermoed dat dit wel wordt bedoeld)
Selected response from:

Karel Theys
Grading comment
Ik denk ook dat dit bedoeld wordt. Veel dank
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4...moet bestendig ter beschikking kunnen staan voor...
Evert DELOOF-SYS
4een bestendige dienst waarnemen
Karel Theys
4staat ter beschikking voor aanvragen
Madeleine van Zanten


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
staat ter beschikking voor aanvragen


Explanation:
--

Madeleine van Zanten
Switzerland
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een bestendige dienst waarnemen


Explanation:
tussen externe gesprekspartners en de Directie (dit laatste stukje wijkt wat af van de Franse tekst, maar ik vermoed dat dit wel wordt bedoeld)

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3
Grading comment
Ik denk ook dat dit bedoeld wordt. Veel dank

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...moet bestendig ter beschikking kunnen staan voor...


Explanation:
lijkt me de brontekst iets dichter te benaderen.


HTH

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 28




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search