flux

Dutch translation: goederenstroom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:flux
Dutch translation:goederenstroom
Entered by: Ellen-Marian Panissières

09:02 Aug 14, 2004
French to Dutch translations [PRO]
Management
French term or phrase: flux
Prenons ici une carrosserie de taille moyenne, disposant d’une surface d’environ 700 m2, de onze postes de travail et de six à sept productifs. De toute évidence, l’ensemble constitue déjà une belle affaire. Tout l’intérêt, désormais, est de savoir si cette dernière ne peut pas être sensiblement améliorée, notamment grâce à une meilleure gestion de FLUX. Et pour cela, ne vaut-il pas mieux commencer par se poser les bonnes questions ?

(Hoe zou ik hier het beste "flux" kunnen vertalen ? Toch met stroming ? Het lijkt me zo vaag ?!!)
Ellen-Marian Panissières
France
goederenstroom
Explanation:
materiaalstroom, documentenstroom, informatiestroom.
Naar keuze van wat er in je 'carosserie' gedaan wordt.
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
Dank je wel !
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2goederenstroom
Leo te Braake | dutCHem
3flux
bernadette schumer


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
flux


Explanation:
beheer van de flux

http://www.eurofit.be/nl/groupement/groupe_sgpmi.php

SGPMI legt zich al meer dan tien jaar toe op de handel in bulkproducten (melk, room, geconcentreerde melk, caseïne, caseïnaat, melkpoeder, industriële boter, geconcentreerde boter, melkvervangend lactoserum, …). De professionele inzet en de technische vaardigheden van de medewerkers zorgen ervoor dat SGPMI een gegeerde partner is in het beheer van de flux van industriële zuivelproducten tussen de industriële operatoren.



bernadette schumer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: French
PRO pts in category: 4

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
goederenstroom


Explanation:
materiaalstroom, documentenstroom, informatiestroom.
Naar keuze van wat er in je 'carosserie' gedaan wordt.

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 1
Grading comment
Dank je wel !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacqueline van der Spek
1 hr

agree  lien
1 day 18 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search