Blueprint activité

Dutch translation: (verantwoordelijk voor) blauwdrukfase

08:25 Oct 2, 2009
French to Dutch translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
French term or phrase: Blueprint activité
Nog een taak van de Operational Marketeer:

• Contribuer au Product Lifecycle Management, depuis le stade du Blueprint activité pour les services IT jusqu'à la phase de test et au lancement commercial.

Bedoelen ze een blueprint voor activiteiten, een activiteitenblauwdruk?
Erik Boers
Belgium
Dutch translation:(verantwoordelijk voor) blauwdrukfase
Explanation:
het woord blauwdrukfase komt veel voor in advertenties voor IT personeel; zie ook zin hieronder. Blueprint activité hoort denk ik wel bij elkaar (zie Engelse vorm Blueprint activities)

--------------------------------------------------
Note added at 5 dagen (2009-10-07 20:45:47 GMT)
--------------------------------------------------

waar komt de tekst vandaan? Er zitten al heel wat Engelse woorden in de tekst (Operational Marketeer etc.), de volgorde van Blueprint activité is wellicht ook hierdoor beinvloed?
Selected response from:

Odette Jonkers (X)
Netherlands
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(verantwoordelijk voor) blauwdrukfase
Odette Jonkers (X)
3ontwerpfase
Wouter Jongejan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ontwerpfase


Explanation:
de zin wordt dan:
......vanaf de ontwerpfase, uitgevoerd door de afdeling IT, tot aan de testfase etc..
ik denk dus dat er na blueprint een komma ontbreekt in de franse tekst.

Wouter Jongejan
France
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(verantwoordelijk voor) blauwdrukfase


Explanation:
het woord blauwdrukfase komt veel voor in advertenties voor IT personeel; zie ook zin hieronder. Blueprint activité hoort denk ik wel bij elkaar (zie Engelse vorm Blueprint activities)

--------------------------------------------------
Note added at 5 dagen (2009-10-07 20:45:47 GMT)
--------------------------------------------------

waar komt de tekst vandaan? Er zitten al heel wat Engelse woorden in de tekst (Operational Marketeer etc.), de volgorde van Blueprint activité is wellicht ook hierdoor beinvloed?

Example sentence(s):
  • Als projectmanager bent u betrokken vanaf de blauwdrukfase voor de systeem- en ... U: - verzorgt/coördineert de blauwdrukfase waarbij u o.a. processen en ...
Odette Jonkers (X)
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 15
Grading comment
Bedankt!
Notes to answerer
Asker: Dacht ik ook al aan, maar dan zou er toch "activité Blueprint" staan? Zoals het er nu staat, lijkt activité een van meerdere Blueprints te zijn: de blauwdruk Activiteit(en).





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search