Densité de probabilité (PDF)

Dutch translation: kansdichtheid, waarschijnlijkheidsdichtheid

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Densité de probabilité
Dutch translation:kansdichtheid, waarschijnlijkheidsdichtheid
Entered by: leo van bragt

14:42 Jul 10, 2007
French to Dutch translations [PRO]
Science - Mathematics & Statistics / statistische analyse
French term or phrase: Densité de probabilité (PDF)
Ben bezig aan een vertaling waarin het gaat over statistische analyse, met drie begrippen die steeds terugkomen, waaronder dit (zie twee andere vragen voor twee andere begrippen).
Nil Ramos
Malta
kansdichtheid, waarschijnlijkheidsdichtheid
Explanation:
Kluwers Polytechnisch woordenboek
Selected response from:

leo van bragt
Grading comment
heb kansdichtheid gekozen - bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6kansdichtheid, waarschijnlijkheidsdichtheid
leo van bragt
3waarschijnlijkheid
Strega


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
kansdichtheid, waarschijnlijkheidsdichtheid


Explanation:
Kluwers Polytechnisch woordenboek

leo van bragt
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
heb kansdichtheid gekozen - bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yves Cromphaut
2 mins
  -> dank je wel!

agree  Jan Willem van Dormolen: Kansdichtheid
19 mins
  -> dank je Jan Willem!

agree  Tea Fledderus
32 mins
  -> dank je wel, Tea!

agree  Roel Verschueren
1 hr
  -> dank je wel, Roel!

agree  ilse van haneghem
2 hrs
  -> dank je Ilse!

agree  Sherefedin MUSTAFA
15 hrs
  -> dank je wel!

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
waarschijnlijkheid


Explanation:
waarschijnlijkheidsfactor?
zoiets?

Strega
United Kingdom
Native speaker of: Native in DutchDutch




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search