ciblé

Dutch translation: (hier) juist deze

17:42 Apr 19, 2005
French to Dutch translations [PRO]
Medical - Medical (general)
French term or phrase: ciblé
Si vous ne souhaitez pas vous nourrir d’un seul aliment deux jours durant, entamez une cure de phytothérapie. Longue de 10 à 20 jours, elle permet d’évacuer une fatigue ciblée.
Kaat
Dutch translation:(hier) juist deze
Explanation:
ik gok ook maar. De andere mogelijkheid is dat het hier staat voor "de façon ciblée": op een gerichte manier
Selected response from:

Nicolette Ri (X)
Grading comment
Dank je. Hier komt het op neer.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2welbepaalde
Gerda Rijsselaere
2(hier) juist deze
Nicolette Ri (X)


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
ciblé
welbepaalde


Explanation:
ciblée lijkt me wat raar in de context
misschien in de betekenis van "determinée"?
eventueel "bepaalde", "zekere", "vastgestelde" vermoeidheid...?
(het is een beetje gissen...), misschien brengt de context meer duidelijkheid?


Gerda Rijsselaere
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elène Klaren (X): helemaal mee eens.
11 hrs

agree  Joris Bogaert: ja, of ook "specifieke"
13 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ciblé
(hier) juist deze


Explanation:
ik gok ook maar. De andere mogelijkheid is dat het hier staat voor "de façon ciblée": op een gerichte manier

Nicolette Ri (X)
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dank je. Hier komt het op neer.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search