Désignation des travaux, H.T.

Dutch translation: beschrijving

08:21 May 10, 2003
French to Dutch translations [PRO]
/ offerte voor dakvernieuwing
French term or phrase: Désignation des travaux, H.T.
Het lijkt waarschijnlijk eenvoudig, maar er zijn zeker specifieke kreten hiervoor.

H.T. : Zonder BTW ?
Elisabeth Toda-v.Galen
France
Dutch translation:beschrijving
Explanation:
Beschrijving van de werken, exclusief BTW
Of specificatie
groetjes,
chanti
Selected response from:

Chantal Henno
Grading comment
Bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1beschrijving
Chantal Henno
4Omschrijving van de werken / werkzaamheden
Karel Theys


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Omschrijving van de werken / werkzaamheden


Explanation:
H.T.: geen idee

Ik vind niet dat vertalers altijd afkortingen moeten kunnen raden. De kans dat we verkeerd raden is vaak reëel. Daarom overleg ik hierover meestal met de klant.

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 121

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
beschrijving


Explanation:
Beschrijving van de werken, exclusief BTW
Of specificatie
groetjes,
chanti

Chantal Henno
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 156
Grading comment
Bedankt

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nicolette Ri (X)
29 mins
  -> dank je wel Nicolette




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search