goûters fruités

Dutch translation: fruitsnacks/fruittussendoortjes

09:55 May 7, 2004
French to Dutch translations [PRO]
Retail
French term or phrase: goûters fruités
fruittussendoortjes?
LiesbetM
Dutch translation:fruitsnacks/fruittussendoortjes
Explanation:
jouw antwoord lijkt me (zonder context) prima.

HTH,
Jacqueline
Selected response from:

Jacqueline van der Spek
Netherlands
Grading comment
dank je
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vruchtenrepen
lien
5bakjes vruchtenyoghurt
Nicolette Ri (X)
2 +3fruithapjes
rodi
4fruitsnacks/fruittussendoortjes
Jacqueline van der Spek


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fruitsnacks/fruittussendoortjes


Explanation:
jouw antwoord lijkt me (zonder context) prima.

HTH,
Jacqueline

Jacqueline van der Spek
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
dank je

19 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
goûters fruités
fruithapjes


Explanation:
... Toen ze was gewend aan het fruithapje, ben ik begonnen
met zelf fruithapjes klaar te maken van allerlei soorten fruit

indien het over baby voeding gaat,

rodi
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nicolette Ri (X): als het gaat om yoghurt en/of stukjes fruit voel ikhier het meeste voor, als het gaat om repen lijkt fruit- of vruchtensnack mij beter; waarom ga je niet in de winkel kijken?
51 mins

agree  Ellen-Marian Panissières
2 days 10 hrs

agree  Tea Fledderus
3 days 4 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
goûters fruités
bakjes vruchtenyoghurt


Explanation:
hier wordt vaak een bakje yoghurt gegeten als tussendoortje. Vraag de klant waar het over gaat, "goûters fruités" is niet zomaar duidelijk.

Nicolette Ri (X)
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
goûters fruités
vruchtenrepen


Explanation:
mueslirepen, vruchtenrepen, haverkoeken (zonder suiker),
reformzoutjes.
Je pense en effet qu'il s'agit de ces "biscuits" aux fruits

lien
Netherlands
Native speaker of: Native in FrenchFrench




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search